جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۸۵۸
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در راستای تسهیل تامین ارز مورد نیاز مسافران خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، " علی باستین " روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با راه‌اندازی خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر مسافران و گردشگران هنگام خروج از کشور می‌توانند با استفاده از این خودپرداز با وارد کردن کد ملی و شماره حواله ارز مسافرتی خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بوشهر با داشتن ظرفیت‌های تجاری و گردشگری دارای سابقه طولانی در امر تجارت دریایی و مبادلات بازرگانی با جهان از جمله کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس و همسایه است.

باستین با اشاره به همسایگی استان بوشهر با ۵ کشور حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: برای اینکه از ظرفیت مهم این استان بوشهر بصورت مطلوب استفاده شود نیازمند توسعه زیرساخت‌های این ظرفیت از جمله حوزه بنادر و فرودگاهی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر یادآور شد: در تقویت این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم طرح‌های مهمی اجرا شده است و در این راستا با پیگیری انجام شده خط پروازی بوشهر به دبی که یکی از نیاز‌های اصلی تجار و بازرگان، دانشجویان و گردشگران استان بود راه‌اندازی شد.

باستین با اشاره به راه‌اندازی صرافی ملی در استان بوشهر اضافه کرد: این صرافی به‌خاطر استفاده از مبادلات ارزی و مورد نیاز تجار، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در بوشهر راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در راستای ادامه خدمات بهتر به مردم استان بوشهر با همکاری بانک ملت استان و فرودگاه بین‌المللی، بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی بوشهر خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر راه‌اندازی شد.

باستین ادامه داد:توسعه اقتصادی استان بوشهر با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها در اولویت قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر