پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: پرواز بوشهر دبی بوشهر از امروز ۲۴ آذر با همکاری یک شرکت هواپیمایی آغاز شده که امیدواریم با حمایت هم‌استانی‌ها ادامه داشته باشد...
کد خبر: ۲۰۰۲۵۲۷
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

فکرشهر: سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: پرواز بوشهر دبی بوشهر از امروز ۲۴ آذر با همکاری یک شرکت هواپیمایی آغاز شده که امیدواریم با حمایت هم‌استانی‌ها ادامه داشته باشد.

به‌گزارش فکرشهر، عباس اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با تلاش، رایزنی و پشتیبانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و حمایت اتاق بازرگانی استان بوشهر و با همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی، پرواز بوشهر دبی بوشهر از ۲۴ آذر راه‌اندازی شد که امیدواریم با حمایت هم‌استانی‌ها ادامه‌دار باشد.
سرپرست اداره‌کل فرودگاه‌های استان بوشهر افزود: پرواز‌های این مسیر روز‌های سه‌شنبه و جمعه انجام می‌شود که با راه‌اندازی آن، دو پرواز مسیر تهران هم به فرودگاه بوشهر افزوده شده است.
او بیان کرد: پرواز امروز نزدیک به ۵۰ مسافر دارد که پیش‌بینی سرمایه‌گذار تا ۸۰ نفر بود؛ البته، چون امروز نخستین پرواز این مسیر است، آمار مناسبی است و امیدواریم پس از آگاهی مردم، بازرگانان و گردشگران از ایجاد این پرواز، مسافران بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر