شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۵۱۵
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال و خبر داد و گفت: مراحل قانونی راه‌اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است.

به‌گزارش فکرشهر از روابط عمومی، عباس غریبی در آستانه هفته سلامت به بیمارستان صنعت نفت خارگ رفت و در نشست با کارکنان این بیمارستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ باید به‌دنبال تقویت حوزه بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

وی افزود: در همین راستا به‌دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهمترین آن‌ها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره و بیان کرد: مراحل قانونی راه‌اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و درتلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استاندارد‌های روز و مورد تأیید حوزه بهداشت و درمان مجهز کنیم.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: جزیره خارگ به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن، میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت در این جزیره سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است.

غریبی به تلاش‌های انجام شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس هوایی اشاره و اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیاز‌های بهداشتی و درمانی‌شان تامین شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین گفت: با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اقدام به خرید ۲ دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی کرده است و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر