پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: گردهمایی طلاب خواهر سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، صدیقه حمیدی فرد با اشاره به گردهمایی طلاب خواهر سراسر استان بوشهر به مناسبت شهاد حضرت زهرا(س) گفت: همایش طلیعه حضور با شرکت بیش از ۲۶۰ طلبه سال اولی از مدارس علمیه خواهران سراسر استان، روز چهارشنبه در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار می شود.\n\nمعاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سخنران ویژه این همایش است.
کد خبر: ۲۰۱۷۵
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: گردهمایی طلاب خواهر سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، صدیقه حمیدی فرد با اشاره به گردهمایی طلاب خواهر سراسر استان بوشهر به مناسبت شهاد حضرت زهرا(س) گفت: همایش طلیعه حضور با شرکت بیش از ۲۶۰ طلبه سال اولی از مدارس علمیه خواهران سراسر استان، روز چهارشنبه در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار می شود.

\n\n

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سخنران ویژه این همایش است.

\n\n

وی با اشاره به محورهای برگزاری همایش طلیعه حضور، تصریح کرد: در این همایش، جایگاه و اهداف طلبگی، ویژگی های اخلاقی و شئون طلبه، وظایف فرهنگی و تبلیغی و نقش طلاب در جامعه مطرح می شود.

\n\n

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری همایش طلیعه حضور، آگاه سازی طلاب از وظایف خویش و روشن کردن هدف طلبگی برای طلاب جدیدالورود است.

\n\n

حمیدی فرد با اشاره به برنامه های جانبی این همایش، ابراز داشت: همچنین در این همایش از طلاب ممتاز جدیدالورود همه مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، تجلیل می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر