پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی شبکه اجتماعی تلگرام توسط پلیس فتای استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای بوشهر، داریوش پورسعید رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهار داشت: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم فضای مجازی در پی شکایت مرد جوانی مبنی بر اینکه فرد ناشناسی با ارسال تصاویر غیراخلاقی و مبتذل در شبکه‌های اجتماعی موبایلی، برای این‌جانب ایجاد مزاحمت کرده بلافاصله وارد عمل شدند.
کد خبر: ۲۰۳۰۱
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی شبکه اجتماعی تلگرام توسط پلیس فتای استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتای بوشهر، داریوش پورسعید رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهار داشت: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم فضای مجازی در پی شکایت مرد جوانی مبنی بر اینکه فرد ناشناسی با ارسال تصاویر غیراخلاقی و مبتذل در شبکه‌های اجتماعی موبایلی، برای این‌جانب ایجاد مزاحمت کرده بلافاصله وارد عمل شدند.

\n\n

وی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان در محیط سایبری انجام و پس از جمع‌آوری اطلاعات و مدارک لازم و ادله‌های الکترونیک یک نفر متهم در این راستا که اقدام به انتشار فیلم‌های مبتذل و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.

\n\n

 پورسعید ادامه داد: در تحقیقات گسترده انجام‌شده توسط کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر، عامل انتشار شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس انتقال داده شد.

\n\n

این مقام انتظامی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده ولی با توجه به شواهد و قرائن به انتشار تصاویر و فیلم‌های مبتذل در فضای مجازی اعتراف کرد و اظهار داشت: تصاویر فوق را به‌صورت اشتباهی برای شاکی فرستادم و قصد ارسال آن را برای فرد دیگری داشتم.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

پورسعید با هشدار به شهروندان گفت: از انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و عضویت در گروه‌هایی که تصاویر مبتذل و مستهجن را به اشتراک می‌گذارند، خودداری کنید، زیرا این کار پیگرد قانونی دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر