جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید جان کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد و اخیراً برای ابراز نگرانی در خصوص آزمایش موشکی از یکی از این راه‌ها استفاده کرده است ولی نمی‌توان در خصوص جزئیات آن سخن گفت.\n\nبه گزارش فکرشهر از  فارس، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در خصوص مسائل مربوط به خاورمیانه از جمله حواشی تماس اخیر «جان کری» و «محمدجواد ظریف» سخن گفت.\n\nکربی ابتدا گفت جان کری فردا برای ملاقات با مقامات عربستان، به منطقه حفرالباطن یعین محل رزمایش اعراب خواهد رفت تا در خصوص مسائل مربوط به بحران یمن و سوریه و امنیت خاورمیانه با آنها سخن بگوید.
کد خبر: ۲۰۴۰۲
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید جان کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد و اخیراً برای ابراز نگرانی در خصوص آزمایش موشکی از یکی از این راه‌ها استفاده کرده است ولی نمی‌توان در خصوص جزئیات آن سخن گفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از  فارس، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در خصوص مسائل مربوط به خاورمیانه از جمله حواشی تماس اخیر «جان کری» و «محمدجواد ظریف» سخن گفت.

\n\n

کربی ابتدا گفت جان کری فردا برای ملاقات با مقامات عربستان، به منطقه حفرالباطن یعین محل رزمایش اعراب خواهد رفت تا در خصوص مسائل مربوط به بحران یمن و سوریه و امنیت خاورمیانه با آنها سخن بگوید.

\n\n

در ادامه یکی از خبرنگاران به گفته‌های دیروز جان کربی در خصوص برقراری تماس میان کری و ظریف و تگذیب برقراری تماس تلفنی میان این دو از قول یک مقام آگاه ایرانی اشاره کرد و از سخنگو خواست که منظور دقیق‌اش را از تماس بگوید.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر