پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهرگفت: تصادف های نوروزی جرحی، فوتی و خسارتی جاده ای و شهری در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشترین عامل این تصادف ها سبقت غیرمجاز، تجاوز به سمت چپ و واژگونی خودرو است.\n\nوی بدون اشاره به شمار جان باختگان و مجروحان سوانح یادشده تصریح کرد: باتوجه به حجم ترافیک در استان بوشهر رعایت فاصله طولی و حق تقدم، خودداری از انجام پارک دوبل که منجر به بی نظمی می شود از سوی رانندگان باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۰۸۱۱
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهرگفت: تصادف های نوروزی جرحی، فوتی و خسارتی جاده ای و شهری در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشترین عامل این تصادف ها سبقت غیرمجاز، تجاوز به سمت چپ و واژگونی خودرو است.

\n\n

وی بدون اشاره به شمار جان باختگان و مجروحان سوانح یادشده تصریح کرد: باتوجه به حجم ترافیک در استان بوشهر رعایت فاصله طولی و حق تقدم، خودداری از انجام پارک دوبل که منجر به بی نظمی می شود از سوی رانندگان باید مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

کشکولی گفت: بدلیل اینکه بیشتر فوتی ها در تصادفها مربوط به موتور سواران است استفاده از کلاه ایمنی در زمان استفاده از موتورسیکلت ضروری است.

\n\n

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: با شروع موج دوم مسافرتها و شلوغی جاده ها رانندگان با سعه صدر و آرامش رانندگی کنند و در زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

\n\n

کشکولی اظهارکرد: در زمان حاضر ترافیک در سطح محورهای ارتباطی استان بوشهر روان است و پیش بینی می شود از بعد از ظهر امروز به مرور بار ترافیک در جاده های این استان افزایش یابد.

\n\n

وی افزود: میزان بار ترافیک در محور ورودی شیراز- بوشهر، دالکی - گناوه و گناوه - دیلم نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش نشان می دهد.

\n\n

وی با بیان اینکه آمد و شد وسایل نقلیه حامل مصالح ساختمانی و کمپرسی تا پایان 14 فروردین ممنوع است یادآور شد: وسایل نقلیه باربری از سوار کردن مسافر در قسمت بار خودداری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر