پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عصر امروز رخ داد؛
فکرشهر: حادثه رانندگی دلخراش عصر امروز ـ چهارنشبه، 11 فروردین ماه 95 ـ در محور تنگ ارم به برازجان چهار نفر کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت...
کد خبر: ۲۰۹۵۱
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: حادثه رانندگی دلخراش عصر امروز ـ چهارشنبه، 11 فروردین ماه 95 ـ در محور تنگ ارم به برازجان چهار نفر کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان در این باره گفت: این حادثه ساعت 14و36 دقیقه امروز در محور تنگ ارم به برازجان نزدیک روستای رود فاریاب دشتستان بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با پژو پارس رخ داد. 

\n\n

وی یادآورشد: خودروها جمعا 8 سرنشین داشتند که از هر خودرو 2 سرنشین و مجموعه چهار سرنشین این دو خودرو که از دو خانواده و زن و شوهر بودند در این تصادف جان خود را از دست دادند.

\n\n

\n\n

دهقان تصریح کرد: دو نفر از مصدومان این حادثه با اورژانس 115جاده ای تنگ ارم و آمبولانس درمانگاه این منطقه به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: دو نفر دیگر از مصدومان حادثه نیز بوسیله رهگذران محلی برای مداوا به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند.

\n\n

رئیس شورای اسلامی بخش ارم دشتستان نیز به ایرنا گفت: جاده تنگ ارم از مسیر سه راهی تنگ ارم به شهر تنگ ارم به طول 45 کیلومتر به دلیل عرض کم جاده یکی از مسیرهای حادثه خیر در بخش ارم است.

\n\n

ناصر زارعی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در این مسیر بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و حضور مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه خواستار تعریض این مسیر از سوی مسئولان هستیم.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر