چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر همواره در معرض تخریب زیست‌محیطی است که می‌توان به فرسایش خاک، وجود مراکز آلاینده فسیلی و تخریب‌های دریا اشاره کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان سازمان محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: کار و فعالیت در زمینه حفظ محیط زیست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در استان بوشهر نیز شاهد کارها و اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۲۱۲۱۶
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر همواره در معرض تخریب زیست‌محیطی است که می‌توان به فرسایش خاک، وجود مراکز آلاینده فسیلی و تخریب‌های دریا اشاره کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان سازمان محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: کار و فعالیت در زمینه حفظ محیط زیست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در استان بوشهر نیز شاهد کارها و اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان محیط زیست را رها کرد و یا اینکه مدیریتی ساده بر آن داشت، اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست کاری حساس است و یک موضوع راهبری و استراتژیک است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در معرض بسیاری از آلاینده‌ها است و در معرض خطر تخریب قرار دارد، بیان کرد: کارهای قابل قبولی در زمینه فرهنگ‌سازی و همچنین رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی صورت گرفته است و امیدواریم شاهد تداوم این اقدامات باشیم.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت حفظ گونه‌های مختلف جانوری از جمله پلنگ ایرانی، خاطرنشان کرد: حفاظت از این گونه‌های جانوری بسیار سخت است ولی متاسفانه برخی افراد با یک تیر این گونه‌های نادر را از پای در می‌آورند.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری به تاثیرات منفی پدیده گرد و غبار در زمینه‌های مختلف از جمله محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: این پدیده آسیب‌های زیادی دارد که می‌توان به بیماری‌های مختلف اشاره کرد و باید با آن مقابله شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه کوچک‌ترین تخریب در محیط زیست بزرگ‌ترین مشکلات زیست محیطی را برای انسان ایجاد می‌کند، گفت: تخریب محیط زیست باعث می‌شود تا بیماری‌های متعددی به سراغ انسان بیایند و تهدیدات گسترده‌ای برای انسان ایجاد می‌شود.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر