پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک منبع آگاه و مسئول در شهرستان مرودشت گفت: «مهدی درستی» عضو جوان شورای اسلامی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس با ضربه چاقو به قتل رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه «جمهوری اسلامی»، این منبع مسئول که خواست نامش برده نشود، با اعلام این خبر افزود: مقتول پنجشنبه هفته گذشته با خانواده برای تفریح به تفرجگاه تیر باغ مرودشت رفته بود که غروب همان روز در درگیری با جمعی اراذل و اوباش نیز با ضربه چاقو به قتل می‌رسد.\n\nاین منبع مطلع اظهار کرد: با اطلاع یافتن مأموران انتظامی منطقه همان شب قتل، قاتل شناسایی و دستگیر شد و اینک در بازداشت به‌سر می‌برد.
کد خبر: ۲۱۴۵۴
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: یک منبع آگاه و مسئول در شهرستان مرودشت گفت: «مهدی درستی» عضو جوان شورای اسلامی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس با ضربه چاقو به قتل رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه «جمهوری اسلامی»، این منبع مسئول که خواست نامش برده نشود، با اعلام این خبر افزود: مقتول پنجشنبه هفته گذشته با خانواده برای تفریح به تفرجگاه تیر باغ مرودشت رفته بود که غروب همان روز در درگیری با جمعی اراذل و اوباش نیز با ضربه چاقو به قتل می‌رسد.

\n\n

این منبع مطلع اظهار کرد: با اطلاع یافتن مأموران انتظامی منطقه همان شب قتل، قاتل شناسایی و دستگیر شد و اینک در بازداشت به‌سر می‌برد.

\n\n

این روزنامه به نقل از ایرنا نیز می‌افزاید: گفته می‌شود، مقتول طی چند روز، قبل از مرگ در انتخابات داخلی شورا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رامجرد معرفی شده بود.

\n\n

بر اساس این گزارش، قاتل فردی سابقه‌دار است و پس از قتل از مسیر فرعی منتهی به مرودشت قصد فرار داشته که به همت مأموران نیروی انتظامی با همدستانش دستگیر شده است.

\n\n

تفرجگاه تیرباغ واقع در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت است. شهر 13 هزار نفری رامجرد در 40 کیلومتری مرودشت قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر