پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 6 هزار واحد صنفی استان بوشهر دارای آلایندگی هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و عملی کردن شعار سال باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.\n\nوی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقدامات و برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و امیدواریم به نتایج لازم برسیم.
کد خبر: ۲۱۵۹۲
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷

فکرشهر: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 6 هزار واحد صنفی استان بوشهر دارای آلایندگی هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و عملی کردن شعار سال باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

\n\n

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقدامات و برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و امیدواریم به نتایج لازم برسیم.

\n\n

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از تولید و تقویت تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال پایدار امر بسیار مهمی است و به فضل خدا بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که این موارد به درستی محقق شود.

\n\n

محمدزاده تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 36 هزار صنف در سطح استان بوشهر فعال و پویاست و بالغ بر 105 هزار نفر در این واحدهای صنفی اشتغال دارند که رفع مشکلات این واحدها نیز گامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان است.

\n\n

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه 6 هزار واحد صنفی استان بوشهر دارای آلایندگی هستند ابراز داشت: انتقال واحدهای آلاینده به خارج از محدوده شهرها از راهکارهای مهم در راستای حفاظت از محیط زیست است و بر این مسئله تاکید داریم.

\n\n

محمدزاده یادآور شد: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر شاهد حمایت از بخش تولید و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و مدیران ارشد استان نیز حمایت بسیار خوبی از این بخش داشته و دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر