پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر فرماندار شهرستان بوشهر خواستار بهبود کیفیت نان شد و گفت: باید عوامل کیفیت پائین نان در بوشهر شناسایی شود.\n\nبه گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بوشهر اظهار داشت: مردم از همه مسئولان انتظار دارند که بهترین شرایط را برای آنها فراهم سازند و تنظیم و کنترل بازار در تحقق این خواسته نقش مهمی دارد.\n\nوی با اشاره به وظیفه دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون نظارت و تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: باید شاهد نظارت دقیق بر بازار باشیم و این نظارت‌ها دقیق باشد و نحوه قیمت‌گذاری و توزیع عادلانه کالاها کنترل شود.
کد خبر: ۲۱۸۰۹
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

فکرشهر فرماندار شهرستان بوشهر خواستار بهبود کیفیت نان شد و گفت: باید عوامل کیفیت پائین نان در بوشهر شناسایی شود.

\n\n

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بوشهر اظهار داشت: مردم از همه مسئولان انتظار دارند که بهترین شرایط را برای آنها فراهم سازند و تنظیم و کنترل بازار در تحقق این خواسته نقش مهمی دارد.

\n\n

وی با اشاره به وظیفه دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون نظارت و تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: باید شاهد نظارت دقیق بر بازار باشیم و این نظارت‌ها دقیق باشد و نحوه قیمت‌گذاری و توزیع عادلانه کالاها کنترل شود.

\n\n

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در قیمت‌ها شد و اضافه کرد: در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید نظارت جدی بر واحدهای صنفی انجام شود.

\n\n

وی خواستار بهبود کیفیت نان در بوشهر شد و بیان کرد: باید وضعیت نان بوشهر بررسی شود و عوامل کیفیت پایین نان در بوشهر شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

\n\n

جمشیدی با اشاره به راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار بوشهر در آینده نزدیک ادامه داد: در شهرهای عالی‌شهر و خارگ نیز نمایندگی اصناف راه‌اندازی می‌شود تا شاهد بهبود وضعیت بازار باشیم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر