پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: آیین تجلیل و تودیع ریاست سابق و همکاران منتقل شده و معارفه ی ریاست جدید تامین اجتماعی شعبه ی دشتستان عصر امروز ـ چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه 95 ـ با حضور مدیرکل در برازجان برگزار شد...
کد خبر: ۲۱۸۶۵
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹

فکرشهر: آیین تجلیل و تودیع ریاست سابق و همکاران منتقل شده و معارفه ی ریاست جدید تامین اجتماعی شعبه ی دشتستان عصر امروز ـ چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه 95 ـ با حضور مدیرکل در برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آیین، با تقدیر از زحمات رییس سابق شعبه و دو تن از کارمندان منتقل شده ی شعبه ی دشتستان به سایر شعب استان، برای آنان در سمت های جدید آرزوی موفقیت کرد و رییس جدید شعبه را معرفی نمود.

\n\n

\n\n

رییس جدید شعبه تامین اجتماعی شعبه دشتستان نیز در این آیین گفت: آفرینش ما برای این بوده که بتوانیم نام نیک و اثر خوب و مثبتی را از خود به جای بگذاریم.

\n\n

سید نورالدین هاشمی افزود: جناب آقای پورمند به عنوان پیشکسوت ما در این سی و چند سال حضور در تامین اجتماعی، تلاش های مجدانه و صادقانه ای داشته اند که جا دارد از ایشان تقدیر به عمل آوریم.

\n\n

وی ادامه داد: ایشان به تازگی به کسوت بازنشستگی نایل آمده اند که من به عنوان برادر کوچکشان به ایشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که در کسوت جدید نیز منشا خیرات بوده و روز به روز به اوراق زرین زندگی خود بیفزایند.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین از زحمات حبیب پورمند که بازنشسته شده بود، خسروی که برای چند ماهی سرپرستی این شعبه را بر عهده داشت و عباسی که به شعبه ی دیگری در استان منتقل شده بود تقدیر به عمل آمد و سید نورالدین هاشمی به عنوان رییس جدید شعبه ی دشتستان معرفی گردید.

\n\n

سید نورالدین هاشمی، پیش از این، مسئول بازرس مدیرعامل در اداره کل و ریاست شعب دیر و خورموج را عهده دار بوده ست.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر