چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ یکی از مدیران نمونه ی شهرستان می رود؛
فکرشهر: دکتر علیرضا حاجیونی که 27 فروردین ماه 93 از ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر به برازجان آمد تا جایگزین غلامرضا کهن در ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان شود، این بار نیز به بوشهر می رود تا...
کد خبر: ۲۱۹۶۱
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: خبر می رسد رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در آستانه ی تغییر قرار گرفته است.

\n\n

بر اساس شنیده های فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی که 27 فروردین ماه 93 از ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر به برازجان آمد تا جایگزین غلامرضا کهن در ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان شود، این بار نیز به بوشهر می رود تا مجددا جایگزین کهن گردد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا کهن در آستانه ی بازنشستگی قرار دارد و بر همین اساس نیز دکتر علیرضا حاجیونی جایگزین وی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر خواهد شد.

\n\n

علیرضا حاجیونی در فروردین ماه 93، در حالی مدیریت را در شبکه بهداشت و درمان دشتستان تحویل گرفته بود، که در اثر اجرای بی مطالعه ی طرح های درمانی دشتستان در سال های گذشته و به خصوص در آذرماه 92، به بخش های زیادی از زیرساخت های درمانی مرکز شهرستان آسیب وارد شده بود و بیماران و مراجعین برای رسیدن به مراکز درمانی شهرستان و پزشکان متخصص یا حتی عمومی، با مشکلات فراوانی روبرو بودند و در کل نابسامانی در حوزه ی بهداشت و درمان بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر به وضوح دیده می شد؛ همچنین دشتستان نیز همزمان با سراسر کشور، در انتظار اجرای طرح تحول نظام سلامت به سر می برد و همه ی عوامل با هم مدیریت علمی و خلاق را جهت ساماندهی نیازمند بود؛ اموری که وی با توجه به مردم داری، تخصص، دانش فنی، سعه صدر، ارتباط با رسانه ها، بومی و آشنایی با منطقه و ... توانست با موفقیت به سامان رساند و به گواه عموم مردم و فعالان مدنی یکی از بهترین مدیران دشتستان در دو سال گذشته نام گیرد.

\n\n

وی همچنین سال گذشته به عنوان مدیر نمونه ی شهرستان نیز انتخاب شده بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شنیده می شود برای جایگزینی حاجیونی نیز سه گزینه در نظر گرفته شده بود که هر سه بومی استان و 2 نفر از انان نیز بومی دشتستان می باشند که از آن  دکتر دارابی که اهل سعدآباد است، صبح فردا ساعت 10، به عنوان رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان معرفی خواهد شد؛ رییسی که قرار است جایگزین یک رییس و مدیر نمونه و موفق گردد و از همین رو انتظار مردم از این جایگزین بسیار بالا می باشد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر