پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جوان افغانی که برای چوپانی به ارتفاعات بخش ارم دشتستان رفته بود، پس از 24 ساعت مفقود بودن پیدا شد و با بالگرد به بیمارستان منتقل گردید...
کد خبر: ۲۲۰۶۹
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: جوان افغانی که برای چوپانی به ارتفاعات بخش ارم دشتستان رفته بود، پس از 24 ساعت مفقود بودن پیدا شد و با بالگرد به بیمارستان منتقل گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این جوان 18 ساله ی افغان به نام «یونس نظری» که به همراه خانواده اش در روستای «مورده خیر» بخش ارم ساکن بود، صبح یکشنبه ـ 5 اردیبهشت ماه 95 ـ برای چرای دام هایش به ارتفاعات منطقه رفت ولی به منزل برنگشت.

\n\n

اهالی منطقه و خانواده اش پس از جستجوی فراوان، صبح امروز ـ دوشنبه، 6 اردیبهشت ماه ـ پیکر سقوط کرده و نیمه جان این جوان را در منطقه یافتند و به علت صعب العبور بودن با اورژانس تنگ ارم تماس گرفتند.

\n\n

اکیپ اورژانس به محل اعزام شد و بعد از تلاش های لازم و طی دو ساعت پیاده روی، مصدوم را به مرکز بهداشتی درمانی تنگ ارم  منتقل می کنند و مصدوم پس از معاینه توسط  پزشک و به دلیل شدت جراحات، با بالگرد اورژانس هوایی 115 استان بوشهر، جهت مداوی بیشتر به بیمارستان گنجی برازجان اعزام می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در صورت کمی تاخیر بیشتر، ممکن بود این بیمار جان به جان افرین تسلیم کند ولی به علت سرعت عمل کادر درمانی به خصوص در منطقه ی ارم، حال این چوپان رضایت بخش عنوان شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر