پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد بوشهر به دنبال تبدیل این شهر به قطب گردشگری جنوب کشور هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در اولین نشست هم‌اندیشی شورایاران محلات شهر بوشهر اظهار داشت: هر چند بیش از این فقط پنج ماه از سال توانایی جذب گردشگران به شهر بوشهر فراهم بود اما با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به ویژه در حوزه ورزش‌های دریایی به دنبال جذب گردشگر در تمامی ماه‌های سال هستیم.\n\nوی اضافه کرد: با این وضعیت شاهد رشد و توسعه اقتصاد محلی در مرکز استان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۰۸۹
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد بوشهر به دنبال تبدیل این شهر به قطب گردشگری جنوب کشور هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در اولین نشست هم‌اندیشی شورایاران محلات شهر بوشهر اظهار داشت: هر چند بیش از این فقط پنج ماه از سال توانایی جذب گردشگران به شهر بوشهر فراهم بود اما با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به ویژه در حوزه ورزش‌های دریایی به دنبال جذب گردشگر در تمامی ماه‌های سال هستیم.

\n\n

وی اضافه کرد: با این وضعیت شاهد رشد و توسعه اقتصاد محلی در مرکز استان خواهیم بود.

\n\n

شهردار بوشهر تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی جدید شهر بوشهر از 20 روز آینده آغاز می‌شود و بنا داریم با در نظر گرفتن کیفیت اجرای پروژه‌ها تمامی این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری رسد.

\n\n

وی با اعلام اختصاص 8 میلیارد ریال از 27  میلیارد ریال بودجه مصوب از محل تملک دارایی‌های استان یادآور شد: هرچند در سال 94 با این اعتبارات فوق‌العاده ناچیز در کنار رکود در بخش‌های مختلف از جمله ساخت‌وساز مواجه بودیم اما با تلاش شورای شهر و همکاران در مجموعه شهرداری و باصرفه‌جویی‌های مناسب توانستیم میزان اعتبارات از سرفصل‌های مختلف بودجه‌ای را تا 100 درصد نسبت به سال 93 افزایش دهیم.

\n\n

شهردار بوشهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با درک شرایط اقتصادی کشور و استان و با ایجاد راهکارهای جدید که کمترین فشار بر مردم وارد می‌شود بودجه شهرداری در سال 95 را تا 100 درصد نسبت به سال 94 ارتقا دهیم.

\n\n

وی با اعلام رضایت نسبی مردم بوشهر از اقدامات شهرداری در سال 94 گفت: هرچند مردم نمره خوبی به فعالیت‌های شهرداری در سال 94 داده‌اند اما هنوز شهر بوشهر را مناسب با شأن مردم نمی‌دانیم و با کمک شورای شهر و شورایاران محلات به دنبال رشد، توسعه، پویایی و شادابی شهر بوشهر هستیم.

\n\n

میگلی‌نژاد عنوان کرد: به دنبال شرایطی هستیم تا بوشهر گل سرسبد شهرهای ایران شود که در این راستا توسعه متوازن این شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و هنری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

\n\n

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل شوراهای محلات در توسعه شهری  گفت: این شوراها پس از پیروزی انقلاب در محلات شکل گرفت و متناسب با نیازهای روز و با استفاده از افرادی متعهد خدمات درخور توجهی به مردم انجام دادند.

\n\n

شهردار بوشهر یادآور شد: شورایاران محلات به‌عنوان یک بازوی مناسب در تعامل مناسبی با شورای شهر و شهرداری برای پیشرفت شهر قرار دارند که بدون آنها امکان رفع بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه شهری مقدور نیست.

\n\n

در این نشست که با حضور فرماندار بوشهر، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و تعدادی از نمایندگان ادواری شورای شهر بوشهر در سنوات گذشته همراه بود، تعدادی از شورایاران محلات شهر بوشهر مشکلات محلات خود را به بحث گذاشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر