پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس تأمین اجتماعی دشتستان از اصلاح ساختاری در تأمین اجتماعی شهرستان دشتستان در سال جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سید نورالدین هاشمی در نشست مدیران تامین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: از زمان حضور در این شعبه، مسایل انگیزشی همکاران، مورد توجه قرار گرفت تا در ابتدا همکاران را در تراز و جایگاهی که حق آنها است، قرار دهیم و سپس از آنها بخواهیم طبق وظایف قانونی شان و برنامه‌های سازمان حرکت کنند.\n\nوی ادامه داد: در گام بعدی، نسبت به تغییر وضعیت ظاهری ساختمان و بهسازی فضای شعبه اقدام شد که تا دو ماه دیگر در ظاهر شعبه شاهد تحول خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۱۵۹
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: رئیس تأمین اجتماعی دشتستان از اصلاح ساختاری در تأمین اجتماعی شهرستان دشتستان در سال جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سید نورالدین هاشمی در نشست مدیران تامین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: از زمان حضور در این شعبه، مسایل انگیزشی همکاران، مورد توجه قرار گرفت تا در ابتدا همکاران را در تراز و جایگاهی که حق آنها است، قرار دهیم و سپس از آنها بخواهیم طبق وظایف قانونی شان و برنامه‌های سازمان حرکت کنند.

\n\n

وی ادامه داد: در گام بعدی، نسبت به تغییر وضعیت ظاهری ساختمان و بهسازی فضای شعبه اقدام شد که تا دو ماه دیگر در ظاهر شعبه شاهد تحول خواهیم بود.

\n\n

رئیس تامین اجتماعی شعبه دشتستان، با اشاره به مراجعات زیاد به این شعبه، بیان داشت: برخی از مراجعات به این شعبه غیر ضروری هستند و به همین منظور، شورای گره گشایی در شعبه تشکیل داده‌ایم تا کار ارباب رجوع در زمان کوتاه‌تری انجام شود و تعداد مراجعات به شعبه دشتستان کاهش یابد.

\n\n

هاشمی، گام سوم در شعبه دشتستان را اصلاح رفتار با ارباب رجوع و تکریم مراجعان عنوان کرد و افزود: منابع سازمان از قبل حق بیمه مخاطبان، تامین می‌شود لذا حق ایشان است که به بهترین نحو با آنها برخورد شده و کارشان انجام شود.

\n\n

وی با بیان اینکه، امر آموزش به همکاران می‌تواند در کارایی آنها نقش مهمی ایفا کند، اظهار داشت: توجه به این مهم، گام بعدی در تامین اجتماعی شعبه دشتستان بوده که بر همین اساس با برنامه ریزی و زمان بندی، در طول سال، کلاس‌های آموزشی برای همکاران برگزار خواهد شد.

\n\n

رئیس تأمین اجتماعی شعبه دشتستان بیان داشت: برنامه‌های ورزشی و رفاهی برای همکاران در برنامه‌های این شعبه گنجانده شده و تلاش می‌شود آسایش و آرامش همکاران در محیط کار مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

هاشمی با اشاره به اینکه عملکرد واحد بازرسی شعبه دشتستان تا تاریخ سی ام دی ماه سال گذشته، منفی 10 درصد بوده، اضافه کرد: با تلاش همکاران، در بهمن و اسفند سال 95، این آمار به مثبت هشت ارتقا یافت ضمن اینکه در فروردین‌ماه امسال نیز آمار بازرسی شعبه نسبت به ابلاغی سال جاری، 43 درصد افزایش داشت.

\n\n

وی با بیان اینکه در واحد اجرائیات، نیز رشد داشته‌ایم ادامه داد: سال گذشته واحد اجرائیات شعبه، نسبت به ابلاغی سازمان، 70 درصد رشد داشته است.

\n\n

رئیس تأمین اجتماعی شعبه دشتستان اضافه کرد: واحد درآمد شعبه چندان توفیقی نداشته که سعی می‌شود تا آخر سال افزایش یابد.

\n\n

هاشمی گفت: اجرای طرح‌های لیست اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی از فروردین ماه 93 در این شعبه شروع شده و تا دیماه پارسال، تنها یکهزار و 966 فقره لیست اینترنتی در ماه دریافت کردیم که این آمار را در بهمن و اسفند پارسال به 2هزار و 966 فقره و تا پایان فروردین ماه امسال به سه هزار و 409 فقره افزایش دادیم.

\n\n

وی ادامه داد: تعداد ابلاغ الکترونیکی شعبه دشتستان تا دیماه پارسال، 43 فقره بود که این آمار طی ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته به 405 فقره و تا پایان فروردین ماه امسال به 577 فقره رسید و افزایش 1200 درصدی را نشان می‌دهد.

\n\n

رئیس تأمین اجتماعی شعبه دشتستان با بیان اینکه همکاران ما از صبح تا پاسی از شب در شعبه مشغول کار هستند، افزود: سه هزار و 393 صنف، بیش از 300 پیمان و 81 شرکت فعال، طرف حساب این شعبه هستند.

\n\n

هاشمی، با اشاره به اینکه اجرای طرح اس‌ اس.ان از مرداد 94 که شروع شده تا دیماه پارسال 981 فقره پرونده در این طرح ثبت سیستم شده بود ادامه داد: در ماه‌های بهمن و اسفند پارسال، 835 و در فروردین ماه امسال 248 فقره دیگر ثبت شد.

\n\n

وی بیان داشت: به طور متوسط در طول ماه 6 هزار دفترچه در شعبه دشتستان، صدور، تمدید یا تجدید اعتبار می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر