جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه با اشاره به مسمومیت تعدادی از نیروهای شرکت پتروشیمی عسلویه توسط شام شب گذشته، گفت: با تلاش کادر پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، این مسأله ختم به خیر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ابراهیم مومنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شام مسموم و چالش بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت: با تلاش کادر پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، این مسأله ختم به خیر شد.
کد خبر: ۲۲۱۸۸
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶

فکرشهر: مدیر بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه با اشاره به مسمومیت تعدادی از نیروهای شرکت پتروشیمی عسلویه توسط شام شب گذشته، گفت: با تلاش کادر پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، این مسأله ختم به خیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ابراهیم مومنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شام مسموم و چالش بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت: با تلاش کادر پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، این مسأله ختم به خیر شد.

\n\n

مدیر بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه در تشریح جزییات این حادثه خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شرکت رامپکو پیمانکار پتروشیمی بوشهر صبح روز جمعه بر اثر مسمومیت غدایی ناشی از شام شب گذشته به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که بلافاصله توسط کادر درمانی اورژانس و با تاکید رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تحت مداوا قرار گرفتند.

\n\n

مومنی تصریح کرد: با تلاش کادر درمانی و هوشیاری در رفع مسمومیت غذایی کارگران پارس جنوبی، کارگران مداوای کامل شده و هم‌اکنون وضعیت عمومی بیماران مناسب است.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه با توجه به شروع فصل گرما خواستار نظارت بیشتر شبکه بهداشت و درمان عسلویه بر آشپزخانه‌های مسقر در سطح شهرستان و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی شد.

\n\n

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی در این مجموعه درمانی مورد توجه و تاکید مسئولان و متولیان امور قرار دارد و امیدواریم به توفیقات لازم در این راستا برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر