پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تحویل 1500 واحد مسکونی مهر در دشتستان تا مهر ماه امسال خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه و ایمن‌سازی جاده‌های استان مورد توجه و تاکید مدیریت ارشد استان قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.وی افزود: هم‌اکنون در مناطق مختلف استان شاهد اجرای طرح‌های بزرگ و مهم راهسازی هستیم و تکمیل این طرح‌ها مورد تاکید مجموعه اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۷۱
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تحویل 1500 واحد مسکونی مهر در دشتستان تا مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه و ایمن‌سازی جاده‌های استان مورد توجه و تاکید مدیریت ارشد استان قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: هم‌اکنون در مناطق مختلف استان شاهد اجرای طرح‌های بزرگ و مهم راهسازی هستیم و تکمیل این طرح‌ها مورد تاکید مجموعه اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال در بحث مسکن مهر نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته و برای تکمیل واحدهای در دست اجرا نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

صفایی تصریح کرد: در دشتستان بیشترین واحد مسکونی مهر در دست احداث است که برای تکمیل واحدهای در دست اجرا تمام ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در استان بوشهر، تعداد 37 هزار و 780 واحد برای استان در نظر گرفته شد و تلاش خود را برای افزایش کیفیت طرح‌ها به کار گرفتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در مجموعه‌های مسکونی مهر در استان بوشهر همواره از دغدغه‌های این اداره کل بوده است.

صفایی ابراز داشت: احداث مدرسه، شهربازی، فضای سبز، بازارچه و... در مجموعه‌های مسکونی مهر در این استان با تلاش دسته‌جمعی محقق شده است.

وی متذکر شد: هم‌اکنون حدود 800 واحد مسکن مهر در دشتستان بیش از 70 درصد پیشرفت دارد که به زودی تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تحویل 1500 واحد مسکونی مهر در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر در دشتستان تا مهرماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر