پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ استاندار بوشهر در نخستین همایش جوانان، امید و توسعه:
به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری شور و نشاط و بهره مندی از علوم روز، آرمان گرایی و آرمان خواهی، امید به آینده، عدالت و رفع تبعیض را از ویژگی های جوانان نام برد و اظهار داشت: جامعه بیش از...
کد خبر: ۲۴۱۷
پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر در نخستین همایش جوانان، امید و توسعه گفت: هر جامعه ای برای توسعه و پیشرفت خود نیازمند توجه به جوانان خود است.

به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری شور و نشاط و بهره مندی از علوم روز، آرمان گرایی و آرمان خواهی، امید به آینده، عدالت و رفع تبعیض را از ویژگی های جوانان نام برد و اظهار داشت: جامعه بیش از همه متعلق به جوانان است؛ لذا جوانان نباید در مقابل تبعیض و فساد سکوت کنند.

وی افزود: انتقاد مردم از دولت را در استان بوشهر به جد پیگیری می کنیم و از همه ی طرح ها و ایده های شما دفاع خواهیم کرد.

استاندار بوشهر در جمع جوانان استان، رشد تدریجی جوانان با سرعت خوب و برنامه ریزی مطلوب را خواستار شد و گفت: در بخش های مدیریتی و بخشداران، اولویت با جوانان است، زیرا وجود جوانان در عرصه ی مدیریتی، دولت را از رکود خارج می کند.

سالاری افزود: استان بوشهر، استانی است که به سرعت در حال صنعتی شدن است و به نیروهای متخصص در حوزه های عمومی و خصوصی و سازمان های مردم نهاد نیاز مبرم دارد.

وی تاکید کرد: توصیه ی من به جوانان این است که سازمان های مردم نهاد را جدی بگیرند و ما هم به قول خود پایبندیم و همراهتان خواهیم بود.

استاندار بوشهر ابراز داشت: جوانان باید به سمت ثبت شرکت هایی بروند که در پروزه های ملی و در حوزه ی استان می توانند فعالیت کنند.

به گزارش فکرشهر، وی حساس بودن جوانان در مقابل مسائل مختلف جامعه را خواستار شد و پیرامون اشتغال استان نیز اظهار داشت: همه ی مشکلات در کوتاه مدت حل شدنی نیست؛ برای رفع مشکل اشتغال، بخش خصوصی را با آموزش و محوریت جوانان فعال خواهیم کرد که باعث بهبود اشتغال استان خواهد شد.

سالاری ادامه داد: ما می خواهیم ظرفیت های جامعه را به فعالیت واداریم و برای این منظور در حوزه های مختلف نیز برنامه داریم و امیدواریم با کمک شما جوانان استان بوشهر را به آن جایگاهی که شایسته اش می باشد، برسانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر