پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مسئولان قضایی و سیاسی نسبت به مشکل مسکن مهر خورموج چاره‌اندیشی کنند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه نخستین هفته ماه شعبان شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد با اشاره به سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف در حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کرده و نه تنها در صحنه امنیتی، نظامی و دفاع مقدس بلکه در بحث سازندگی، مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نیز حضوری تاثیرگذار دارد.
کد خبر: ۲۶۶۲
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مسئولان قضایی و سیاسی نسبت به مشکل مسکن مهر خورموج چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه نخستین هفته ماه شعبان شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد با اشاره به سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف در حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کرده و نه تنها در صحنه امنیتی، نظامی و دفاع مقدس بلکه در بحث سازندگی، مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نیز حضوری تاثیرگذار دارد.

مصلح با تقدیر از برگزارکنندگان جشن مبعث در خورموج و حضور گسترده مردم در این مراسم و تبریک میلاد باسعادت پرچمدار باوفای کربلا یادآور شد: بصیرت نافذ و حمایت بی‌نظیر از ولی خود و اطاعت از خدا و امام موجب شد تا آن حضرت ابوالفضل نام گیرد و این روز به نام جانباز نامگذاری شده است.

امام جمعه خورموج با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است و خدا را شاکر هستیم که رهبری پیامبرگونه و معصوم‌گونه به ما عنایت فرمود که تمام وجودش را در طبق اخلاص گذاشت و ما را رهبری کرد.

مصلح افزود: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را در قرن حاضر احیا کرد و عملی ساخت و این کار بزرگ و بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) در دوران غیبت است.

امام جمعه خورموج از مسئولان خواست تا برای حل مشکلات مسکن مهر چاره‌اندیشی کنند و گفت: هر چند مسکن مهر طرحی خوبی از سوی دولت قبل بود اما اکنون مسکن مهری که در خورموج احداث شده از نظر کیفی در وضعیت خوبی نیست و مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند.

مصلح اضافه کرد: از جهت کمیت هنوز که هنوز است تعدادی از خانه‌ها آماده نیست و به مردم تحویل داده نشده و به بهانه‌های مختلف هر روز بر قیمت این واحدها افزوده شده است.

وی گفت: تعدادی از ثبت‌نام کنندگان فاقد شرایط شناخته شدند و خودشان انصراف دادند اما مدیر این پروژه می‌گوید که این واحدها به افراد دیگری واگذار شده است که چنانچه واگذار شده باشد از اینها پولی دریافت کرده‌اند.

امام جمعه خورموج تاکید کرد: از قوه مجریه، فرماندار، قوه قضائیه و دادگستری و سایر دست‌اندرکاران انتظار داریم که نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

مصلح خواستار رسیدگی به وضعیت مسکن مهر جوانان در شهر خورموج شد و بیان داشت: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان زمینه حل مشکل در این بخش هم فراهم شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر