پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان روز دوشنبه با دو تن از جانبازان 70 درصدی و خانواده های آنان دیدار کرد...
کد خبر: ۲۷۷۱
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان  روز دوشنبه با دو تن از جانبازان  70 درصدی و خانواده های آنان دیدار کرد.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در این آیین گفت: جانبازان سرافراز ایران اسلامی سند زنده ایثارگری و فداکاری در راه حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که در راه جهاد ، با سلاح ایمان به نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزشهای والای اسلام پرداخته اند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز افزود: اقتدار و پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و مجاهدت ها و از خود گذشتگی های همه ایثارگران است ، چه آن ها که شهید شده اند و چه کسانی که جانباز شده اند و همچنین آزادگان عزیز می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان, معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان با جانبازان 70 درصد "عبدالمجید پورعسکر و عبدالمحمد پاپری "دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر