پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حاجیانی در گفت و گو با فکرشهر اظهار داشت:
فکرشهر: رییس اداره ی ورزش و جوانان دشتستان می گوید در تمام این سال های پس از انقلاب، در شهرستان دشتستان تا کنون هیچ پروژه ی ملی ای نداشته ایم...
کد خبر: ۲۹۶۱
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: رییس اداره ی ورزش و جوانان دشتستان می گوید در تمام این سال های پس از انقلاب، در شهرستان دشتستان تا کنون هیچ پروژه ی ملی ای نداشته ایم.

علی حاجیانی در گفت و گو با فکرشهر افزود: این مساله و دیگر موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری دشتستان را در جلسه با وزیر ورزش و جوانان مطرح کرده ام.

وی ادامه داد: تاکنون حتی یک پروژه هم از محل اعتبارات متمرکز وزارت خانه در این شهرستان احداث نشده و هر چه بوده، از محل تملک و دارایی های استان بوده است.

حاجیانی اظهار داشت: دشتستان حداقل به احداث یک سالن ورزشی با ظرفیت 2500 نفر از اعتبارات ملی نیاز دارد؛ زیرا احداث چنین سالنی کار ما برای برگزاری مسابقات کشوری و اخذ میزبانی مسابقات منطقه ای را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: اغلب سالن هایی که در سال های گذشته احداث شده ظرفیت مناسبی ندارد و صرفا برای ورزش های توپی مناسب هستند و روی سالن های مخصوص ورزش های رزمی و انفرادی کم کار شده است.

حاجیانی اضافه کرد: این در حالیست که نیمی از ورزشکاران ما در هر دو گروه بانوان و آقایان رزمی کار و فعال در رشته های غیر توپی هستند.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره ی ورزش و جوانان دشتستان احداث سالن های مناسب این گروه را نیز در اولویت برنامه های سخت افزاری این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: ایجاد سالن برای ورزش های زورخانه ای در تمام مراکز شهرستان ها، ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران، تدوین سند راهبردی ورزش استان و رسیدگی به ورزش روستاها از جمله پیشنهادات مطرح شده در نشست با وزیر ورزش و جوانان بود که آن ها را با کمک مسئولین شهرستان دشتستان پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر