پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی سپاه درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: ما با اصل مذاکره موافقیم و پشتیبان آن هستیم اما به حریف اعتمادی نداریم و این بی‌اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت در مقامات غربی و به‌ویژه آمریکایی است...
کد خبر: ۲۹۶۳
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: ما با اصل مذاکره موافقیم و پشتیبان آن هستیم اما به حریف اعتمادی نداریم و این بی‌اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت در مقامات غربی و به‌ویژه آمریکایی است.

به گزارش فکرشهر، رسول سنایی‌راد در گردهمایی سیاسی در منطقه دوم نیروی دریایی نوح نبی(ع) سپاه پاسداران در بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و سپاه در راستای وظایف خود همواره در حفظ نظام در تلاش بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران درباره مسائل داخلی گفت: سیاست کنونی دشمن در داخل کشور ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت میان مسئولان و مردم، ایجاد فضایی دوقطبی و نفوذ عناصر وابسته به غرب به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید با هوشیاری این توطئه‌ها خنثی شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما با اصل مذاکره موافقیم و پشتیبان آن هستیم اما به حریف اعتمادی نداریم و این بی‌اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت در مقامات غربی و به‌ویژه آمریکایی است.

وی گفت: اجرای «اقتصاد مقاومتی» در تمام امور کشور و زندگی آحاد مردم باعث می‌شود مذاکره‌کنندگان ما با قدرت و صلابت بیشتری سر میز مذاکره بنشینند.

وی بیان کرد: قدرت‌های استکباری جهان در مسیر ضربه‌زدن به نظام اسلامی ناتوان مانده‌اند و ایران اسلامی هر روز بیشتر از گذشته در بین مظلومان جهان جا باز می‌کند.

سنایی‌راد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نشانه‌های افول یک ابرقدرت، ناتوانی آن در رسیدن به خواسته‌های خود است که در حال حاضر ایالات متحده آمریکا نمونه بارز این افول است.

وی اضافه کرد: در جریان تحولات سوریه، آمریکا ابتدا این کشور را به حمله نظامی تهدید کرد و حتی برای این حمله تاریخ و ساعت هم مشخص کرد اما همانطور که جهانیان دیدند در انجام این عملیات عاجز ماند و این درماندگی موج شکستن بیش از پیش هیمنه آمریکا در جهان شد که ایران اسلامی نقش ویژه‌ای در این امر دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر