پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هم اکنون متقاضیانی برای سرمایه گذاری دراحداث پروژه آزاد راه بوشهر - شیراز پای کار هستند و نسبت به آغاز عملیات اجرایی این آزاد راه تا پایان امسال خوش بین هستیم.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست کمیته مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر با تاکید برتوسعه زیرساخت های حمل و نقل در این استان افزود: درتلاش هستیم سرمایه گذار خوبی برای اجرای آزاد راه بوشهر - شیراز انتخاب کنیم. 
کد خبر: ۳۰۳۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هم اکنون متقاضیانی برای سرمایه گذاری دراحداث پروژه آزاد راه بوشهر - شیراز پای کار هستند و نسبت به آغاز عملیات اجرایی این آزاد راه تا پایان امسال خوش بین هستیم.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست کمیته مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر با تاکید برتوسعه زیرساخت های حمل و نقل در این استان افزود: درتلاش هستیم سرمایه گذار خوبی برای اجرای آزاد راه بوشهر - شیراز انتخاب کنیم. 

وی اضافه کرد: احداث آزاد راه بوشهر - شیراز توجیه اقتصادی خوبی دارد زیرا با این پروژه فاصله کنونی 285 کیلومتری این دو شهر 45 کیلومتر کاهش می یابد.

استاندار بوشهر گفت: باید ایمنی در جاده های استان را براساس توان قطعی و محدودیت منابع افزایش دهیم و همه چیز فقط به توسعه زیرساخت ها بستگی ندارد و با برنامه ریزی های مناسب و کاربردی می توانیم با همین امکانات در اختیار، کاهش تلفات تصادفات را داشته باشیم.

وی با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال برای اصلاح تقاطع حادثه خیز شهر چغادک از بودجه امسال یادآورشد: با توجه به حادثه خیز بودن تقاطع چغادک و بالا بودن آمار تلفات ناشی از تصادفات دراین نقطه، طراحی های لازم برای اقدام به منظور اصلاح این تقاطع هرچه زودتر انجام شود.

سالاری اظهارکرد: جاهایی که می توانیم با صرف هزینه هایی که در توان داریم زمینه کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن را کاهش دهیم درنگ نکنیم و این امر دراولویت قرار دارد.

سالاری گفت: با توجه به برنامه ریزی های توسعه ای استان در بخش صنعت و بازرگانی و تحقق این برنامه ها در آینده بدون شک افزایش حمل و نقل نیز خواهیم داشت که دراین صورت، وضعیت موجود پاسخگو نیست و باید نگران ایمنی درجاده ها باشیم.

وی افزود: با رونق صنعت و تجارت حجم ترافیکی جاده ها نیز به طور چشمگیری افزایش می باید و باید از هم اکنون تحلیل و برنامه ریزی مناسبی برای این امر و تامین ایمنی لازم در جاده های استان داشته باشیم.

سالاری با اظهار رضایت از پراکنش اورژانس جاده ای در استان بوشهر اضافه کرد: نقاط حادثه خیز استان شناسایی شده است و هرچه زودتر برای اصلاح این نقاط باید اقدام شود.

استاندار بوشهر گفت: فرهنگ سازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی امری ضروری است و این فرهنگ سازی از طرق مختلف بویژه رسانه ها و صدا و سیما باید به گونه ای باشد که تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: حضور بموقع پلیس و نیروهای امدادی درصحنه تصادفات جاده ای خوب است و باید امر آموزش این نیروها را جدی بگیریم و سازمانی به طور مشخص مامور امر آموزش دراین زمینه شود، رصد و برنامه ریزی کند و به طور مستمر گزارش های لازم را ارائه کند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر