پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مردم و مسئولان، اداره راهنمایی و رانندگی آبپخش افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش ظهر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای جوام تامین امنیت است که توسعه شاخص‌های امنیتی نیازمند استقرار ادارات مرتبط و توسعه فعالیت‌های ارگان‌های ذی‌ربط است و در آب‌پخش تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۰۷۴
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: در آئینی با حضور مردم و مسئولان، اداره راهنمایی و رانندگی آبپخش افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش ظهر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای جوام تامین امنیت است که توسعه شاخص‌های امنیتی نیازمند استقرار ادارات مرتبط و توسعه فعالیت‌های ارگان‌های ذی‌ربط است و در آب‌پخش تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

مصطفی رضائی بر لزوم تلاش برای حاکمیت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک در جامعه تاکید کرد و افزود: استقرار پلیس راهور در شهر آب پخش می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش مشکلات ترافیکی و رعایت بیشتر قوانین رانندگی در این شهر داشته باشد.

وی به بروز برخی از مشکلات ترافیکی در شهر آب‌پخش در گذشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر آب‌پخش شاهد کاهش این مشکلات باشیم و رضایت‌مندی بیشتر مردم را شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش اضافه کرد: آب‌پخش یک بخش تازه تاسیس است که باید تلاش شود تا ادارات مستقل در این منطقه مستقر شود و ما نیز از همه توان خود برای استقرار ادارات مستقل درا ین بخش استفاده خواهیم کرد.

لزوم استقرار پلیس+10 در آب‌پخش/ استقرار آموزشگاه راهنمایی و رانندگی

شهردار آب‌پخش نیز با اشاره به اهمیت بسیار بالای استقرار پلیس راهور در شهر آب پخش بیان داشت: در ماه‌های گذشته نسبت به شناخت نیازها و کمبودهای شهر اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم که تلاش می‌کنیم تا این نیازها را رفع و مشکلات را برطرف کنیم.

حسین عباسی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم آب‌پخش ترافیک شهری و عدم رعایت قوانین است، اضافه کرد: نظم و امنیت بیشتر ترافیکی از مهمترین خواسته‌های مردمی است که امیدواریم به استقرار پلیس راهور در شهر آبپخش شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی خواستار استقرار آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در آب‌پخش برای افزایش فرهنگ ترافیک شد و تصریح کرد: یکی دیگر از خوسته‌های بحق مردم آب‌پخش نیز استقرار پلیس+10 است که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان استان و شهرستان مستقر شود.

لازم به ذکر است که در این آئین اداره راهنمایی و رانندگی آبپخش افتتاح شد و رضا ریشهری به‌عنوان مسئول پلیس راهور آبپخش معارفه شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر