پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ انصراف کفاش از فرستادن جوابیه:
به گزارش فکرشهر، در پی این اقدامات، هادی کفاش، عضو شورای شهر برازجان و رییس کمیسیون حقوقی این شورا اظهار داشت برای حفظ آرامش و رسیدگی به امور شهر فرستادن جوابیه را متوقف می نماید...
کد خبر: ۳۰۸۲
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: چندیست اختلافات ما بین اعضای شورای شهر برازجان تا آنجا پیش رفته که برخی اعضا در رسانه هایی خاص همدیگر را به امور و گفته های مختلف متهم کرده و هر روز برای هم جوابیه ارسال می نمایند.

به گزارش فکرشهر، در پی این اقدامات، هادی کفاش، عضو شورای شهر برازجان و رییس کمیسیون حقوقی و امور قراردادهای این شورا اظهار داشت برای حفظ آرامش و رسیدگی به امور شهر فرستادن جوابیه را متوقف می نماید.

کفاش در جمع اعضای شورای شهر برازجان و رسانه ها گفت: اعضای شورا را به حفظ وحدت و همبستگی و پرهیز از طرح مسائل تفرقه افکن و مضر به منافع مردم و مخل امنیت روانی جامعه دعوت می نمایم.

وی ادامه داد: اینجانب که اخیرا ناجوانمردانه و خارج از حدود قانون، شرع و اخلاق مورد هجوم مطالب و اظهارات غیر واقعی و تفاسیر ناروای یکی از دوستان شورایی قرار گرفته ام و حق مسلم در پاسخگویی و دفاع داشته ام به خاطر مصلحت شهر و شهروندان و بنا به توصیه ی عده ای از بزرگان خیر اندیش و خردمند شهر در این برهه، از پاسخ امتناع نموده و از مردم عزیز استدعا دارم عملکرد و مواضع تک تک اعضای شورای شهر که فی الواقع منتخب آن ها می باشند را با دقت و جدیت تحت نظر و کنکاش قرار دهند.

به گزارش فکرشهر، این عضو شورای شهر برازجان اضافه کرد: از مردم عزیز تقاضا دارم حتی الامکان در جلسات علنی شورا که هر هفته یک شنبه و سه شنبه شب راس ساعت 8:30 دقیقه در محل شورای اسلامی شهر برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر