پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۸۲۸
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان تا پایان سال و یا اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در جمع فعالان اجتماعی شهرستان دشتی اظهار داشت: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی تا پایان سال جاری ۴۷ کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

http://media.mehrnews.com/d/2017/01/18/4/2342044.jpg

وی افزود: دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام جدی دارد و در سطح استان نیز استاندار بوشهر با اجرای طرح‌های امید در شهرها و روستا برنامه های خوبی در حال اجرا است.

حسینی بیان کرد: در همین راستا تاکنون ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۴۷ بوستان روستایی در سطح شهرها و روستای شهرستان احداث و بهره برداری رسیده که نشاط و شادابی خوبی در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد شده است.

وی از ارتقای سطح سلامت در شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم و وضعیت تنها بیمارستان شهر خورموج نسبت به گذشته بهبود یافته است.

حسینی بیان کرد: با عنایت ویژه دولت، استاندار بوشهر و پیگیری‌های فرماندار شهرستان زیر ساخت‌های شهرستان به خصوص در حوزه آب، راه و برق توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، بارش کم باران و کاهش سفره‌های زیر زمینی ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

حسینی یادآور شد: از سال آینده نیز حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی متناسب با تورم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین از راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان تا پایان سال و یا اوایل سال آینده خبر داد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر