پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی/ نماینده دشتستان در پاسخ به «فکرشهر» مطرح کرد؛
سعادت در پاسخ به سوال دیگر «فکرشهر» مبنی بر میزان خسارت سیلاب به دشتستان نیز گفت: در عین حالی که نزولات آسمانی مایه ی رحمت و برکات زیادی بوده، از جمله آبگیری سد رییسعلی دلواری که...
کد خبر: ۳۱۵۹۴
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر اخیر جناب آقای مهندس حجتی به منظور بررسی یک سری پروژه های حوزه ی کشاورزی و خسارتی است که به حوزه ی کشاورزی در شهرستان های دشتستان و دشتی و تنگستان وارد شده و هم چنین بازدید از پروژه ی  پرورش ماهی در قفس در دریاچه ی سد رییسعلی دلواری و نهایتا کلنگ زنی 2500 هکتار از اراضی بخش سعدآباد است که تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفته اند.

محمدباقر سعادت در گفت و گوی اختصاصی با فکرشهر، درباره ی درخواست های خود از وزیر کشاورزی نیز اظهارداشت: ما درخواست هایی که نیاز شهرستان دشتستان بود و موارد لازم برای رفع مشکلات کشاورزان دشتستان را در چند بند مکتوب کرده و به آقای وزیر داده ایم که حتما ایشان درخواست ها را مطالعه کرده و پاسخ لازم را خواهند داد.

سعادت در پاسخ به سوال دیگر «فکرشهر» مبنی بر میزان خسارت سیلاب به دشتستان نیز گفت: در عین حالی که نزولات آسمانی مایه ی رحمت و برکات زیادی بوده، از جمله آبگیری سد رییسعلی دلواری که در آینده برای کشاورزان و اراضی زیردست سد بسیار مفید است، ولی خسارت هایی وارد شده که در بخش های مختلف میزان خسارت ها مشخص و به ستاد بحران استان اعلام شده است. 

وی افزود: محصولاتی که بیمه بوده اند، قطعا بیمه وارد عمل شده و نسبت به پرداخت خسارت و غرامت اقدام می کند و آن دسته از محصولاتی که بیمه نبوده اند نیز از طریق ستاد حوادث استان به ستاد حوادث کشور اعلام می شود و ستاد کشور نیز موارد را در کل کشور، به خصوص در این 4 استانی که دچار سیل شده اند، جمع بندی و بررسی کرده و امیدواریم که خسارت ها جبران شود.

نماینده دشتستان در مجلس اضافه کرد: در استان بوشهر، در اثر سیلاب اخیر در بخش کشاورزی، 53 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر