چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: عباس تابش اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در سفر هیئت قطری به بوشهر تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز قطری‌ها به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جام جهانی 2022 فوتبال است...
کد خبر: ۳۱۸۷
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قطری‌ها برای تامین مصالح مورد نیاز برای فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال در کشور قطر از این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، عباس تابش در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در سفر هیئت قطری به بوشهر تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز قطری‌ها به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جام جهانی 2022 فوتبال است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر از تسهیل در امور مربوط به واردات ماشین آلات ویژه فعالیت‌های معدنی خبر داد و گفت: پیشنهاد قطری‌ها برای تامین مصالح مورد نیاز آنها برای برگزاری جام جهانی بوشهر را در وضعیت استثنایی قرار داده و با توجه به اینکه 90 درصد معادن استان بوشهر نوعا مصالح ساختمانی هستند با از این فرصت استفاده لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به مناسب بودن اسکله صدرا برای صادرات مصالح ساختمانی بیان داشت: در سال گذشته 15 معدن به دلیل راکد بودن مجوز آنها رد صلاحیت شده ولی با این وجود باید با حمایت‌های لازم از صاحبان معادن زمینه برای صادرات مواد معدنی استان بوشهر صورت بگیرد تا از این طریق وضعیت صادرات مواد معدنی بهبود پیدا کند.

تابش ادامه داد: شهرک خودرو نیز با مشکارکت کامل بخش خصوصی در حدفاصل چغادک و نمایشگاه بین‌المللی ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه همیشه صاحبان نمایشگاه‌ها گران بودن هزینه اجاره ساختمان نمایشگاه را دلیل گرانی قیمت خودرو مطرح می‌کنند با اجرا این طرح و واگذاری زمین با قیمت مناسب قیمت در این شهرک خودرویی با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود.

تابش پیرامون شایعه برکنار شدنش نیز اظهار کرد: این موضوع در حد شایعه است و تاکنون هیچ صحبتی از وزارتخانه و استانداری پیرامون برکناری من نشده است.

وی در ارتباط با نحوه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی بوشهر نیز بیان داشت: عملکرد این نمایشگاه قابل قبول است ولی فعالیت‌های بیشتر به شکل فروش در آمده و باید فعالیت‌های آن در مسیری حرکت کند که از فلسفه نمایشگاه تخصصی فاصله نگیرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر