پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بر اثر رسم غلط تیراندازی؛
به گزارش فکرشهر، تاکنون، ده ها نفر در اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم های شادی و عروسی در نقاط مختلف کشور، از جمله دشتستان قربانی شده اند و مراسم عروسی به عزا تبدیل گشته و اغلب این قربانیان نیز کودکان بوده اند...
کد خبر: ۳۳۱۶۹
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: رسم اشتباه تیراندازی در مراسمات شادی و عروسی ها، باز هم در دشتستان قربانی گرفت.

به گزارش فکرشهر، این بار در روستای «نظرآقا» ی دشتستان، و در حالی که مراسم شادی و عروسی برپا بود، تیراندازی باعث مرگ کودک 9 ساله و مصدومیت 2 کودک دیگر و جوانی 30 ساله گشت.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر پیرامون این حادثه که شنبه شب ـ 16 اردیبهشت ماه 96 ـ رخ داد، گفت: فردی که با تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای «نظرآقای» دشتستان باعث مرگ کودک ۹ ساله و مصدومیت سه نفر دیگر شده بود دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: بر اثر این تیراندازی، کودک ۹ ساله‌ای به هویت «الف - الف» فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند که دو نفر از مصدومین، دو دختر بچه ۸ و ۹ ساله بودند و پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند ولی یکی از مجروحین که جوانی ۳۰ ساله است، همچنان تحت درمان است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل تیراندازی و صاحب اسلحه خبر داد و بیان کرد: این دو نفر در اختیار پلیس هستند و اسلحه به کار رفته در تیراندازی نیز کشف شده است.

سردار عباس‌زاده خاطرنشان کرد: ساعاتی قبل از حادثه، گشت انتظامی تذکرات و توصیه‌های لازم را به صاحبان این مراسم ابلاغ کرده بود.

وی افزود: انتظار می‌رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد دارای نفوذ، صاحبان قلم و رسانه‌ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسمات را به شهروندان یادآورشده تا شاهد حوادث تاسف‌آور اینچنینی نباشیم.

به گزارش فکرشهر، تاکنون، ده ها نفر در اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم های شادی و عروسی در نقاط مختلف کشور، از جمله دشتستان قربانی شده اند و مراسم عروسی به عزا تبدیل گشته و اغلب این قربانیان نیز کودکان بوده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر