پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شماری از مسافران پرواز شماره یکهزارو900بوشهر به مقصد تهران شرکت هواپیمایی اترک با وجود داشتن کارت پرواز به دلیل آنچه کمبود ظرفیت و شمار صندلی هواپیما نامیده شد، از پرواز جاماندند.یکی از مسافران بازمانده از سفر این پرواز گفت: پرواز شماره یکهزارو 900 به مقصد تهران قرار بود ساعت هفت و30دقیقه امروز از فرودگاه بوشهر انجام شود که طبق روال معمول پس از دریافت کارت پرواز بارم را برای انتقال به هواپیما تحویل دادم.
کد خبر: ۳۳۹۲
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: شماری از مسافران پرواز شماره یکهزارو900بوشهر به مقصد تهران شرکت هواپیمایی اترک با وجود داشتن کارت پرواز به دلیل آنچه کمبود ظرفیت و شمار صندلی هواپیما نامیده شد، از پرواز جاماندند.
یکی از مسافران بازمانده از سفر این پرواز گفت: پرواز شماره یکهزارو 900 به مقصد تهران قرار بود ساعت هفت و30دقیقه امروز از فرودگاه بوشهر انجام شود که طبق روال معمول پس از دریافت کارت پرواز بارم را برای انتقال به هواپیما تحویل دادم.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا رمضانی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: وقتی برای سوارشدن درهواپیما شدن به سالن انتظار مراجع کردم کنترل کننده کارت پرواز اعلام کرد که شما در لیست پرواز نیستید و نمی توانید با این پرواز به تهران سفر کنید.

وی یادآورشد: خیلی از مسافران مشابه اینحانب در لیست پرواز نبودند و همین امر باعث شده تا هم اینک در فرودگاه بوشهر سرگردان باشیم.

رمضانی اضافه کرد: در بین مسافران بازمانده از سفر شماری آزمون مصاحبه دکترا، نوبت عمل جراحی مغز و اعصاب و کارهای زمان دار هستند که با مشکل جدی روبه رو شده اند.

وی گفت: با وجود مشکلات یادشده کسی نیز پاسخگوی مسافران نیست و هرکسی از خود در این زمینه سلب مسوولیت می کند.

رمضانی ادامه داد: با هماهنگی مسوولان بارهای مسافران بازمانده از سفر از هواپیما بیرون آورده شده است که همین امر نیز مانع از پرواز بموقع و تاخیر در پرواز شده است.

یک مسافر دیگر بازمانده از سفر به تهران گفت: حضور شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر اقدامی قابل ستایش برای افزایش شمار خطوط پروازی در مسیرهای مختلف است اما این ناهماهنگی شیرینی اقدام مسوولان یادشده را به کام مسافران تلخ کرده است.

وی که خواست نامش در خبر فاش نشود افزود: برای انجام یک کار مهم سرمایه گذاری قرار ملاقات داشته ام که به دلیل مشکل یادشده نمی توانم سر قرار امروز در تهران حاضر شوم.

رییس ایستگاه شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر گفت: پرواز شماره یکهزارو 900 این شرکت با هواپیمای ایرباس 320ظرفیت انتقال 145 مسافر را دارد که 50 نفر بیش از این ظرفیت پرواز از طریق دفاتر بخش خصوصی بلیت خریداری کرده اند.

حسین زنگنه با پوزش از مسافران افزود: شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر دفتر فروش بلیت ندارد و بلیت ها نیز توسط دفاتر بخش خصوصی و فرد چارتر کننده به فروش رسیده است.

وی یادآورشد: یکی از آژانس ها با شرکت هواپیمایی اترک قرارداد فروش 50 صندلی امضا کرده است که اسامی مسافران یادشده با وجود داشتن بلیت در لیست فرودگاهی این شرکت نیست.

زنگنه اضافه کرد: به هیچ وجه شرکت هواپیمایی اترک در این جریان مقصر نیست و آژانس هایی که اقدام به فروش بلیت کرده اند باید پاسخگوی مشکل ایجاد شده باشند.

چارتر کننده بلیت های پرواز بوشهر به تهران شرکت هواپیمایی اترک در بوشهرگفت: طبق قرارداد با این شرکت 50 بلیت از ظرفیت 145 صندلی مسیر بوشهر - تهران را خریداری کرده ام.

شهرام عطایی افزود: برهمین اساس این تعداد ظرفیت را بلیت فروخته ام و شماری را نیز دفاتر فروش اقدام کرده اند.

وی یادآورشد: این درحالی است که خود شرکت اترک و یک چارتر کننده درتهران نیز بدون در نظر گرفتن شمار صندلی های خریداری شده توسط اینجانب اقدام به فروش بلت کرده اند.

عطایی اضافه کرد: حتی روز گذشته لیست مسافران را برای شرکت اترک در تهران ارسال کرده ام اما امروز با این مشکل روبه رو شده ایم.

وی گفت: به مسافران حق می دهم و بابت این ناهماهنگی از آنان پوزش می خواهم.

عطایی یادآورشد: برای فردا نیز به ظرفیت 50 صندلی بلیت فروخته ام که با قسمت بازرگانی شرکت هواپیمایی اترک هماهنگی شده تا مشکلی مشابه امروز پیش نیاید. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر