چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۲۲۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: همانگونه که تاکنون با زمین‌خواران و دست درازان به بیت المال برخورد شده است، برای برخورد با احدی تعارف نداریم.

علی جمادی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی جمادی صبح پنجشنبه در دیدار با کارکنان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: در احقاق حقوق موقوفات راسخ هستیم و گام‌های محکمی بر داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مسیر هرگز کوتاه نیامده‌ایم چون معتقد هستیم در صورت کوتاهی در این دنیا اگر اثرات آن را نبینیم در پیشگاه الهی و قیامت جوابگو هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: برای برخورد با احدی تعارف نداریم همانگونه که تاکنون با زمین خواران و دست درازان به بیت المال برخورد شده است.

وی از حساسیت ویژه خود و همکاران قضایی نسبت به موقوفات خبر داد و افزود: در روند تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی موقوفات تسریع می‌شود و اجازه زایل شد حق بیت المال را نخواهیم داد.

دفاع ویژه از موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز اظهار داشت: پیگیری‌ها و تلاش‌های دستگاه قضایی استان در پرونده‌های حقوقی موقوفات و بقاع متبرکه قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدی با ارائه گزارشی از روند رسیدگی پرونده‌های مربوطه، بیان کرد: در صورت تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی، بهره‌وری و عواید موقوفات به نیازمندان افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: با تمام ظرفیت خود از حق و حقوق موقوفات دفاع می‌کنیم و هرگونه تعلل در این امر را مصداق کوتاهی در فرامین موکد دین مبین اسلام می‌دانیم.

مدیرکل و تعدادی از کارکنان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با رئیس کل دادگستری استان به‌منظور پیگیری پرونده‌های حقوقی موقوفات استان دیدار کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر