پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: رفع دغدغه‌های ورزش شهرستان بوشهر در دستور کار است.به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی صبح شنبه در مراسم تجلیل از باشگاه پیام چغادک در فرمانداری بوشهر اظهار داشت: باید از مسئولان و تمامی افرادی که در امر ورزش و جوانان حمایت و خدمت می کنند، تقدیر کرد.وی افزود: با فضا و ظرفیت مناسبی که در استان بوشهر در عرصه ورزش وجود دارد می توان یک تیم در سطوح بالا داشته باشیم که برای مردم استان افتخار آفرین باشد.
کد خبر: ۳۴۸۷
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: رفع دغدغه‌های ورزش شهرستان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی صبح شنبه در مراسم تجلیل از باشگاه پیام چغادک در فرمانداری بوشهر اظهار داشت: باید از مسئولان و تمامی افرادی که در امر ورزش و جوانان حمایت و خدمت می کنند، تقدیر کرد.

وی افزود: با فضا و ظرفیت مناسبی که در استان بوشهر در عرصه ورزش وجود دارد می توان یک تیم در سطوح بالا داشته باشیم که برای مردم استان افتخار آفرین باشد.

فرماندار بوشهر با تقدیر از تیم فوتبال پیام چغادک تصریح کرد: تلاش این جوانان با وجود کمبود امکانات و مشکلات متعدد قابل ستودن است و امیدواریم در مراحل بعد نیز همچنان موفق حاضر شوند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ورزش جزو شاخصه‌های توسعه پایدار کشور است و موجب می‌شود تا ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.

روند توسعه رشته فوتبال در استان در تمامی بخش‌ها رو به ‌رشد است

وی بیان کرد: تلاش می‌شود که با همکاری دست‌اندرکاران هیئت فوتبال استان نگرانی و دغدغه های به‌جا مانده و حال حاضر فوتبال استان را به نحوی جبران شود.

فرماندار بوشهر عنوان کرد: مدتی است که روند توسعه رشته فوتبال در استان در تمامی بخش‌ها رو به ‌رشد بوده و تحولاتی صورت گرفته که باید بطور منسجم‌تر در سال 93 دنبال شوند.

وی اذعان کرد: تجاربی که مربیان فوتبال استان بوشهر در این زمینه دارند، اگر بخوبی از آنها استفاده شود و مورد ساماندهی دقیق قرار گیرند حتما موفقیت‌های خوبی برای فوتبال استان حاصل خواهد شد.

لاز به ذکر است که در این آئین، از باشگاه ورزشی پیام چغادک با حضور فرماندار و معاون ورزش و جوانان استان بوشهر تجلیل شد و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از عوامل و بازیکنان تیم فوتبال پیام چغادک تقدیر بعمل آمد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر