پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ورزشکاران و مربیان بوکس شهرستان دشتستان می گویند رییس این هیات در استان، از اعزام تنها بازیکن تیم ملی نوجوانان که ساکن دشتستان است به مسابقات کشوری نوجوانان خودداری کرده است...
کد خبر: ۳۵۵۵۰
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: ورزشکاران و مربیان بوکس شهرستان دشتستان می گویند رییس این هیات در استان، از اعزام تنها بازیکن تیم ملی نوجوانان که ساکن دشتستان است به مسابقات کشوری نوجوانان خودداری کرده است.

در بخشی از نامه ای که این ورزشکاران برای فکرشهر ارسال کرده اند، آمده است:

«در حالی که که تیم بوکس نوجوانان استان بوشهر، به مسابقات کشوری نوجوانان در استان همدان اعزام می شود، نام تنها بوکسور نوجوان استان بوشهر که در اردوی تیم ملی نیز می باشد، در لیست اعزامی به مسابقات دیده نمی شود. بوکسور مستعد و جویای نام امیرحسین برشد، که از بدو تولد از نعمت داشتن پدر محروم بوده است و با مشقت و سختی های  فراوان به این جایگاه دست پیدا کرده است، چرا می بایست مورد بی مهری و ناکارآمدی رئیس هیئت بوکس استان، آقای درویشی قرار بگیرد؟؟»

در بخش دیگری از این نامه، با اشاره به گرفتاری های شخصی و چند پست دولتی رییس هیات بوکس استان بوشهر که باعث شده وی کم تر وقتی برای رسیدگی به این هیات و مشکلاتش داشته باشد، آمده است:

«خوشبختانه مسئولین محترم شهرستان دشتستان، به محض آگاه شدن از این ماجرا، همگی با حسن نیت و پاسخی راسخ، این چنین حرکتی را محکوم کردند و از ضایع شدن حق یک نوجوان یتیم، اعلام ناراحتی کردند و خواستار برگشت حق به حق دار شدند که متاسفانه آقای درویشی در عوض اینکه، اشتباه خود را گردن بگیرد، شروع به تهدید کردن و محروم کردن مربیان بوکس و تعطیلی بوکس دشتستان کرده است؛ جالب است که ایشان خیلی راحت، بر روی اسم کسانی که تمام عمرشان در این عرصه زحمت کشیده اند، خط می کشد. حتما این هم جز مهارت های اقتصادی ایشان است که از بد روزگار در ورزش باید شاهد آن باشیم، اما آقای درویشی، برای ما که خاک این ورزش را خورده ایم و استخوان خرد کرده ایم، این چنین تهدیدهایی نه تنها اثری ندارد، بلکه ما را مستحکم تر و قوی تر برای مقابله با چنین ناملایمت هایی می کند.  بهتر است آگاه باشید برای رسیدن به حق مان یک قدم هم پس نمی گذاریم و این چیزی جز روحیه ورزش و رسیدن به آرمان ورزش نیست.  امثال شما در این پست ها بسیار آمدند و رفتند، اما جز یک نام، خیر یا شر، چیزی از آن ها به یادگار نمانده و تنها این ورزشکاران و مربیان رشته بوکس هستند که ماندگارند.»

به گزارش فکرشهر، این نامه که به امضای تعداد زیادی از بوکسورها و مربیان این رشته در دشتستان رسیده، در حمایت از«امیرحسین برشد»، نوجوان ملی پوش بوکس استان، می باشد که در خردادماه امسال، در دور جدید تمرینات تیم‌ ‌ملی بوکس نوجوانان در سالن بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران نیز حضور داشته است.

این پایگاه خبری آمادگی دارد پاسخ هیات بوکس استان را نیز منتشر نماید.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر