پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر گفت: به منظور دسترسی آسان و بهتر شهروندان به اقلام مورد مصرف درماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در شهر بوشهرگشایش یافت.به گزارش فکرشهر، حیدر یزدانشناس روز دوشنبه اظهارکرد: امسال به منظور دسترسی بهتر برای ساکنان مرکز این استان نمایشگاه طرح ضیافت دردو مکان از شهر برگزار شده است.وی اضافه کرد: محل برگزاری نمایشگاه محله شمالی در بازارچه شیلات با فعالیت 10 غرفه که اقلامی مانند مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، مواد لبنی، حبوبات، خششکبار و زولبیا و بامیه عرضه می شود.
کد خبر: ۳۵۶۰
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر گفت: به منظور دسترسی آسان و بهتر شهروندان به اقلام مورد مصرف درماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در شهر بوشهرگشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، حیدر یزدانشناس روز دوشنبه اظهارکرد: امسال به منظور دسترسی بهتر برای ساکنان مرکز این استان نمایشگاه طرح ضیافت دردو مکان از شهر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: محل برگزاری نمایشگاه محله شمالی در بازارچه شیلات با فعالیت 10 غرفه که اقلامی مانند مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، مواد لبنی، حبوبات، خششکبار و زولبیا و بامیه عرضه می شود.

یزدانشناس افزود: همچنین در محله جنوبی شهر واقع در فروشگاه رفاه نیز 10 اقلام اعلام شده را عرضه می کنند که در هر دو مکان قیمت همه اقلام 15تا 20 درصد و برخی بیش از 30 درصد نسبت به قیمت کالا در بازار پایین تر است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه ها به مدت هفت روز دایر و در صورت نیاز تمدید خواهند شد و شهروندان می توانند از ساعت 17 تا 22 مراجعه کنند وهرگونه تخلف و نارضایتی خود را با تلفن 124 بازرسی و نظارت این سازمان مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

یزدانشناس گفت: در دهه اول ماه مبارک رمضان در همه شهرستان های استان بوشهر نمایشگاه های طرح ضیافت برپا خواهد شد و شهروندان می توانند با اطمینان مایحتاج خود را تهیه کنند.
منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر