پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار کاکی گفت: هیچ راهی غیر از یکطرفه شدن خیابان بازار کاکی وجود ندارد.به گزارش فکرشهر، غلامحسین محمدی‌نیا در نخستین جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه قصد تکمیل بلوار بسیج در شهرکاکی داریم بریدگی و دوربرگردان در این بلوار نیاز به ساماندهی دارد.شهردار کاکی گفت: خیابان دانش‌آموز از طرف چهار راه مخابرات به بلوار وصل می‌شود با توجه به اینکه این مسیر عرضی عبور می‌کند چنانچه این قسمت بازگشایی شود خطر تصادف در این مسیر وجود دارد.
کد خبر: ۳۶۴۸
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: شهردار کاکی گفت: هیچ راهی غیر از یکطرفه شدن خیابان بازار کاکی وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر، غلامحسین محمدی‌نیا در نخستین جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه قصد تکمیل بلوار بسیج در شهرکاکی داریم بریدگی و دوربرگردان در این بلوار نیاز به ساماندهی دارد.

شهردار کاکی گفت: خیابان دانش‌آموز از طرف چهار راه مخابرات به بلوار وصل می‌شود با توجه به اینکه این مسیر عرضی عبور می‌کند چنانچه این قسمت بازگشایی شود خطر تصادف در این مسیر وجود دارد.

وی ادامه داد: براساس اعتبارات سال جاری شهرداری نیاز و ضرورت دارد میدان ورودی سمت شمال شهر کاکی که در طرح هادی دیده شده و قبلا به تصویب رسیده اجرایی شود.

محمدی‌نیا خاطرنشان کرد: خیابان شهرداری که منتهی به بلوار بسیج می‌شود چنانچه ادامه پیدا کند موجب ترافیک سنگین در آن مسیر می‌شود و خطرآفرین خواهد بود نیاز است تا رفوژ این خیابان ساماندهی و بسته شود.

شهردار کاکی افزود: با توجه به اینکه  شش  مسیر عبور و مرور از چهار راه بسیج می‌گذرد و در آن مکان میدان دیده شده است نیاز و ضروری است تا این میدان احداث شود.

وی با بیان اینکه مسیر جاده‌ها در شهرها قبلا توسعه و امروز تهدید است تاکید کرد: بلوار شهید بهشتی قبلا بسته شده و امروز نیاز به کارشناسی مجدد است تا در صورت امکان این مسیر بازگشایی شود زیرا مردم منطقه مسیله با مشکل عدیده‌ای در این مسیر روبرو هستند  در حال حاضر مردم این منطقه دو بار باید وارد بلوار ولی عصر شوند که یک لاین آن ترانزیتی است و مردم درخواست دارند تا این مسیر همچون گذشته بازگشایی شود.

محمدی‌نیا یک طرفه شدن خیابان بازار کاکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیچ راهی غیراز یکطرفه شدن خیابان بازار کاکی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در شهر کاکی از ساعت 17 تا 20 شب ترافیک سنگینی وجود دارد، بیان داشت: در بعضی از ساعات خودروها دوبله و سوبله پارک می‌کنند و این یک معضلی برای مردم است لذا حضور پلیس راهور در ساعاتی از روز در شهر کاکی امروی مهم و ضروری است.

محمدی‌نیا یادآور شد: سرعت گیرهای استاندار که نصب می‌کنیم یا آنها را آتش می‌زنند یا پیچ مهرهای آنها را باز می‌کنند و بعضا بیش از چهار ماه عمر ندارند هر چند یک متر از آنها در تهران را با قیمت 26هزار تومان خریداری می‌کنیم بعضی از شهرداری‌ها مجبورند سرعت‌گیرها و سرعتگاه‌ها را با آسفالت ایجاد کنند.

وی نصب سرعت‌گیر در بلوار ولی عصر، خیابان فایز روبروی بستان هنر، خیابان امام حسین(ع) روبه‌روی حسینیه اعظم، خیابان انقلاب روبروی مسجد النبی و روبروی مصلای نماز جمعه را مهم عنوان کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر