پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۸۸
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه خدمات سلامت، بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در گناوه احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه سلامت در استان بوشهر داشته‌ایم و تاکنون به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم که امیدواریم با پیگیری مستمر شاهد توسعه خدمات باشیم.

وی به برخی از کمبودهای درمانی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از پیش‌نیازهای بهبود وضعیت ارائه خدمات درمانی است.

خدری افزود: جلسه‌ای با حضور استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دانشگاه آزاد استان درباره احداث بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی گناوه را برگزار کردیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دو زمین یکی دانشگاه آزاد به مساحت چهار هکتار و دیگری میدان امام علی(ع) به مساحت ۱۰ هکتار برای جانمایی مورد بحث قرار گرفت که نظر بیشتر دوستان مورد دوم بود. 

وی با اشاره به اینکه مراتب مالکیت زمین در دست بررسی است، افزود: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به توسعه شمال استان بوشهر دارد که این نوع نگاه قابل تقدیر است.

احداث جاده ساحلی

خدری بیان کرد: همچنین احداث جاده ساحلی از پل خور مرده‌شور تا قلعه حیدر که به بزرگراه دیلم وصل می‌شود به طول ۹ کیلومتر در سه قطعه سه کیلومتری همزمان کار خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همین هفته کلنگ احداث این پروژه زده خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر