پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۴۰
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: امنیت در دشتستان بهبود یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر یکشنبه در جمع فرماندهان انتظامی دشتستان اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای افزایش امنیت در شهرستان دشتستان صورت گرفته است و شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم.

وی امنیت را به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در هر جامعه ذکر کرد و با تقدیر از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی دشتستان ادامه داد: با مشارکت و همراهی مردم و فعالیت و تلاش نیروی انتظامی شاهد بهترین وضعیت امنیتی خواهیم بود.

امام جمعه برازجان بیان داشت: وضعیت امنیتی دشتستان مطلوب است و دیدگاه مردم نسبت به اقدامات پلیس دشتستان مثبت، باید سعی شود با تعامل وهمکاری سایر دستگاه ها واقدامات فرهنگی از وقوع جرائم پیشگیری شود.

افزایش کشفیات قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز گزارشی از وضعیت امنیتی دشتستان ارائه و اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث کشفیات قاچاق ۵۷ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

سرهنگ سیدجواد رضوی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی قتل در این مدت اظهار داشت: هیچکدام از قتل‌ها جنبه امنیتی نداشته و اکثراً به دلیل اختلافات شخصی وخانوادگی بوده است.

وی با اشاره به کشفیات ۹۲ درصدی سرقت ها در سال جاری اظهار داشت: در بحث کشف سرقت‌ها سعی ما براین بوده که اموال مسروقه را به مالباختگان برگردانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر