پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان:
فکرشهر: وی همچنین به هجدهم تیرماه سالروز حوادث کوی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بحران‌های مختلفی در طول دوران انقلاب اسلامی بر علیه نظام ما شکل گرفته که مردم...
کد خبر: ۳۷۰۷
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۸

فکرشهر:  امام جمعه برازجان بر لزوم برخورد قاطعانه با روزه‌خواران در اماکن عمومی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نماز جمعه برازجان با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان بر لزوم استفاده مناسب از همه لحظات این ماه عزیز تاکید کرد و اظهار داشت: مامون در روز ششم ماه مبارک رمضان امام رضا(ع) را به عنوان ولی عهد خود معرفی کرد که هدف او راضی کردن شیعیان بود.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف مامون برای این اقدام می‌توان به زیر سئوال بردن شخصیت معنوی امام رضا(ع) اشاره کرد و استقرار پایه های خلافت بود که امام رضا را به عنوان ولی عهد معرفی کرد.

حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه باید حرمت ماه مبارک رمضان به خوبی نگه داشته شود، تاکید کرد: باید با افرادی که در این ماه روزه‌خواری می‌کنند برخورد شود و مسئولان نظامی و قضائی برخوردی قاطع داشته باشند.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: چهاردهم تیرماه سالروز مسدود کردن دارایی‌های ایران توسط آمریکا است که آمریکائی ها همواره برای کشور ما مشکل‌سازی می‌کرده‌اند و در حال مانع‌تراشی هستند.

لزوم توجه به دانشگاه‌ها در تبیین نقشه علمی کشور

وی همچنین به هجدهم تیرماه سالروز حوادث کوی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بحران‌های مختلفی در طول دوران انقلاب اسلامی بر علیه نظام ما شکل گرفته که مردم با حضور خود آن را خنثی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصلح افزود: در سال 78 و حوادث کوی دانشگاه، اصول و ارکان نظام مورد هدف دشمنان قرار گرفته بود که با تدابیر رهبری و حضور مردم این فتنه نیز ناکام ماند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که حرکت علمی کشور نباید کند شود، تصریح کرد: دانشگاه‌ها در پیشرفت و توسعه کشور نقش بسیار مهمی دارند و باید در نقشه علمی کشور به خوبی مورد توجه قرار بگیرند.

امام جمعه برازجان در ادامه به تحرکات کشور عراق و برنامه‌های داعش اشاره کرد و افزود: اعلام تشکیل خلافت اسلامی توسط سرکرده داعش و عقب نشینی ارتش عراق و حمایت برخی دولت‌های مرتجع منطقه از آنها بیانگر برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده در این زمینه بوده است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر