پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار کرمانشاه در تازه ترین گزارش عملکرد خود بر روی وب سایت شخصی اش نوشته است: در سفر به شهرستان گیلانغرب یکی از طرح های عمرانی این شهرستان برایم بسیارعجیب بود.به گزارش فکرشهر، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ در توضیح این موضوع افزوده است: چیزی که در یکی از طرح های آنجا برایم عجیب بود اینکه در ضمن بازدیدها، سدی را دیدم که ساخته شده اما کانال های زیر سد احداث نشده، عملا آنجا آب حبس شده و همینطور تبخیر می شود و بی مصرف مانده است.
کد خبر: ۳۷۱۲
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: استاندار کرمانشاه در تازه ترین گزارش عملکرد خود بر روی وب سایت شخصی اش نوشته است: در سفر به شهرستان گیلانغرب یکی از طرح های عمرانی این شهرستان برایم بسیارعجیب بود.

به گزارش فکرشهر، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ در توضیح این موضوع افزوده است: چیزی که در یکی از طرح های آنجا برایم عجیب بود اینکه در ضمن بازدیدها، سدی را دیدم که ساخته شده اما کانال های زیر سد احداث نشده، عملا آنجا آب حبس شده و همینطور تبخیر می شود و بی مصرف مانده است.

وی در ادامه افزوده است: باید این مساله پیش بینی می شد، اگر کانال ها را می زدند این آب های جمع شده به مزارع می رفت، تصمیم گرفتیم که امسال و سال آینده این کانال ها هم احداث شود که مردم بتوانند از آب ذخیره شده استفاده کنند و آب به مزارع برسد و تولید افزایش یابد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر