پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سارق مغازه براي گرفتن انتقام، شاکي را به قتل رساند و پس از 20 سال زندگي مخفيانه در علي آباد کتول توسط پليس شناسايي و دستگير شد.به گزارش فکرشهر، تابستان سال 73 در شهرستان جم استان بوشهر فردي به نام «نادر» با اسلحه گرم به قتل مي‌رسد.کارآگاهان جرائم جنايي پليس آگاهي از آن سال اقداماتي جهت دستگيري قاتل را انجام دادند اما به نتيجه‌اي ختم نشد تا اينکه در سال 91 با تشکيل کميته تخصصي وي‍ژه جرائم قتل، پرونده «نادر» مجدد مورد بررسي دقيق کارآگاهان اين کميته قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۴۴
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: سارق مغازه براي گرفتن انتقام، شاکي را به قتل رساند و پس از 20 سال زندگي مخفيانه در علي آباد کتول توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش فکرشهر، تابستان سال 73 در شهرستان جم استان بوشهر فردي به نام «نادر» با اسلحه گرم به قتل مي‌رسد.

کارآگاهان جرائم جنايي پليس آگاهي از آن سال اقداماتي جهت دستگيري قاتل را انجام دادند اما به نتيجه‌اي ختم نشد تا اينکه در سال 91 با تشکيل کميته تخصصي وي‍ژه جرائم قتل، پرونده «نادر» مجدد مورد بررسي دقيق کارآگاهان اين کميته قرار گرفت.

با تلاش کارآگاهان در سال جاري هويت قاتل به نام «محسن» مشخص و مخفيگاه وي در شهرستان علي‌آباد کتول از توابع استان گلستان را شناسايي شد.

در ادامه با شناسايي مکان مخفيگاه قاتل به دليل حساسيت موضوع بلافاصله تيم‌هاي پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضايي به مخفيگاه قاتل متواري اعزام و پس از 8 روز فعاليت در منطقه علي آباد سرانجام «محسن» شناسايي و دستگير شد.

پس از انتقال متهم به پايگاه پليس آگاهي بوشهر در بازجويي‌هاي پليسي وي به ارتکاب قتل با اسلحه شکاري اعتراف کرد و بيان داشت: سال 65 پس از سرقت از مغازه فرد مقتول توسط ماموران کلانتري دستگير و به دليل عدم رضايت صاحب مغازه (نادر) موظف به پرداخت رد عين مال و تحمل 30 ضربه شلاق گرديدم که با کينه اي که از مقتول داشتم و اختلاف قبلي در سال 73 اقدام به قتل صاحب مغازه کردم.

سرهنگ حسين باروني رئيس پليس آگاهي استان بوشهر درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران،گفت: پرونده متهم پس از تکميل به مقام قضايي ارجاع شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر