پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش شود تا شاهد گسترش و نهادینه کردن فرهنگ قرانی در جامعه باشیم.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات قرآنی در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توسعه برنامه‌های دینی و قرآنی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید همواره شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی باشیم.
کد خبر: ۳۷۷۰
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش شود تا شاهد گسترش و نهادینه کردن فرهنگ قرانی در جامعه باشیم.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات قرآنی در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توسعه برنامه‌های دینی و قرآنی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید همواره شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: از تمامی تلاش گران قرآنی که در این عرصه کمک‌های شایانی کرده تشکر می کنم و امید دارم که سال‌های بعد پیشرفت روزافزونی در این زمینه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن است تصریح کرد: بوستان ارائه قرآن که به شکل مطلوبی ارائه شده هر چند مقطعی و دائمی باشد بهتر است و باعث انگیزه فراوان‌تری برای سال‌های آینده می‌شود.

استان بوشهر اندیشمندان دینی بسیاری تربیت کرده است

امام جمعه بوشهر افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ قرانی بسیار موثر بوده و  ترویج صحیح می تواند جوانان زیادی را به اینگونه محیط ها بکشاند.

وی به تاریخ پرشکوه استان بوشهر در بخش دین و اسلام و قران اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای اندیشمندان دینی زیادی بوده که که همواره در زندگی مردم این استان سهمی به سزا داشته اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به ضحور گسترده مردم در برنامه‌ها و نمایشگاه‌های قرآنی اشاره کرد و اذعان داشت: تا کنون مردم استقبال زیادی از این گونه نمایشگاه‌ها داشته و امیدوارم وقتی فراهم شود تا مردم بتواند بیشتر حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار ایجاد جاذبه برای مردم به ویژه جوانان در برگزاری برنامه‌های قرآنی شد و بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در این زمینه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یک استان قرآنی است و همواره در این برنامه‌ها پیشتاز بوده است، تاکید کرد: امیدواریم همه مردم در این نمایشگاه حضور یابند و با تلاش مسئولان شاهد برگزاری با کیفیت این نمایشگاه باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار استفاده از تألیفات مؤلفین استانی به صورت ویژه در این نمایشگاه‌ها شد و افزود: امیدواریم نویسندگان و مولفان آثار خود را در این نمایشگاه ارائه دهند تا مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین باید از حضور شخصیت‌های اهل قلم قرآنی استان بوشهر در این نمایشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده شود ئ بزرگان استان در عرصه قرآن تجلیل شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر