پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۴۰۷
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سخنران مراسم ۱۳ آبان در بوشهر دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خواهد بود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرالله شفیعی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان با حضور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اعلام می‌کنند و بیعت دوباره خود را با رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

وی ۱۳ آبان را یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین سهم را در سرکوب ملت ایران داشته‌اند و لانه جاسوسی امریکا طراح کودتای برای سرنگون کردن نظام نو پای جمهوری اسلامی را داشت.

شفیعی بیان کرد: دانشجویان پیرو خط امام با تیزهوشی و زمان‌شناسی، متوجه عمق توطئه بزرگ امریکایی‌ها شدند و با تسخیر لانه جاسوسی امریکا نشان دادند که ایران دارای ملتی آگاه، هوشیار و زمان‌شناس است و هیچ‌وقت اجازه نخواهند داشت که امریکایی‌ها دست از پا خطا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از ۳۹ سال که از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد،  نه‌تنها ذره ای از دشمنی امریکا نسبت به ملت ایران کم نشده، بلکه هرروز هم افزایش پیدا می‌کند و این موضوع را در اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا شاهد بودیم.

شفیعی از مردم دعوت کرد: امسال پرشورتر از سال‌های پیش، در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر