چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: دریافت آب بها سال 92 کشاورزان اهرمی تا پایان مهرماه تمهیل می‌شود.به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکسی در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم تا عملیات آبیاری کشاورزان به بهترین نحو انجام شود.وی اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که بخش مهمی از این ظرفیت‌ها مربوط به نخیلات است که شهرستان‌های دشتستان و تنگستان دارای بیشترین نخیلات در استان بوشهر است.
کد خبر: ۳۹۷۲
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: دریافت آب بها سال 92 کشاورزان اهرمی تا پایان مهرماه تمهیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکسی در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم تا عملیات آبیاری کشاورزان به بهترین نحو انجام شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که بخش مهمی از این ظرفیت‌ها مربوط به نخیلات است که شهرستان‌های دشتستان و تنگستان دارای بیشترین نخیلات در استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با اشاره به تمهیل دریافت آب بها سال 92 کشاورزان اهرمی تا پایان مهرماه ادامه داد: همه توان خود را برای ارائه خدمات مناسب به کشاورزان به کار خواهیم گرفت تا شاهد رضایت‌مندی بیشتر انها باشیم.

شبکه ابیاری اهرم از بهترین سیستم‌های آب‌رسانی کشور است

وی به وضعیت بحرانی اب در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر در چند سال اخیر خشکسالی‌های پیاپی داشته است که این استان با مشکلات جدی در زمینه تامین آب برای کشاورزان روبرو بوده است.

موسوی با بیان اینکه بارندگی‌های مقطعی در حل این بحران تاثیر چندانی نداشته است، بیان داشت: دبی آب در ورودی رودخانه اهرم هم اکنون صفر است و ممکن است که تا نیمه اول سال نیز این شرایط پابرجا باشد.

وی با اشاره به اینکه شبکه ابیاری اهرم از بهترین سیستم‌های آب‌رسانی کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 107 هزار اصل نخل مجوز استفاده از این شبکه ابیاری را دارند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از تلاش برای تسریع در لایروبی کانال‌های آبیاری اهرم خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نیز لایروبی حوضچه آرامش بند انحرافی اهرم انجام شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر