پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم از برداشت 22 هزار تن لیموترش در شهرستان جم خبر داد.به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در بازدید از اراضی کشاورزی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای جایگاه خاصی در کشاورزی استان است و میزان محصولات تولیدی این شهرستان بسیار بالاست.وی افزود: جم دارای نخلستان‌های بسیار ارزشمندی است و خرمای تولیدی این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی در بین شهرستان‌های استان برخوردار است.فرماندار جم خاطرنشان کرد: جم در تولید مرکبات نیز جایگاه خاصی دارد و بیشترین میزان مرکبات استان در این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۳
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: فرماندار جم از برداشت 22 هزار تن لیموترش در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در بازدید از اراضی کشاورزی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای جایگاه خاصی در کشاورزی استان است و میزان محصولات تولیدی این شهرستان بسیار بالاست.

وی افزود: جم دارای نخلستان‌های بسیار ارزشمندی است و خرمای تولیدی این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی در بین شهرستان‌های استان برخوردار است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: جم در تولید مرکبات نیز جایگاه خاصی دارد و بیشترین میزان مرکبات استان در این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

نادری از برداشت 22 هزار تن لیموترش در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر امسال بیش از 56 هزار و 800 تن لیموترش برداشت خواهد شد که 21 هزار و 850 تن از این میزان متعلق به شهرستان جم است.

وی یادآور شد: تامین به موقع آب شهرستان جم مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و تلاش می‌کنیم منابع آبی مورد نیاز را تامین کنیم.

فرماندار جم گفت: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری به ویژه آبیاری قطره‌ای و همچنین ترویج کشت‌های گلخانه‌ای مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداشته‌ایم.

نادری افزود: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی مورد تاکید است و تلاش می‌کنیم با ارائه تسهیلات به این قشر از آنها حمایت کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر