جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۸۶
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب آلودگی هوا در عسلویه، گفت: درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی اظهار داشت: آقای رییس جمهور شما با شعار بهبود وضع اقتصادی مردم وارد انتخابات شدید و با همین وعده ها رای آورید ولی اکنون مرزنشین ما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و ته لنجی یکی از مهمترین مشکل مردم استان بوشهر بالاخص شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه، ریگ،دلوار، گناوه دیلم است که هزاران سال را با تجارت زندگی کرده اند و اکنون نیاز است در قانون اجرایی آن، تغییراتی اعمال شود تا کار به بحران نکشد.

وی افزود: آقای کلانتری شما به دلیل آلودگی هوای تهران، ۳ روز همه ادارات و مدارس تهران را به درستی تعطیل کردید به دلیل اینکه تهران صاحب دارد ولی چرا به حال مردم عسلویه که در هوای آلوده و سرب تنفس می کند، فکری نمی کنید و چطور این صنایع سبز اعلام شده است؟ چه کسی مسئول این خیانت بزرگ در حق مردم شهرستان عسلویه است.

الماسی ادامه داد: چرا به وضع معشیتی خانواده شهدای غواص توجهی نمی‌شود و از سال ۹۲ تاکنون پاداش پایان خدمت خانواده های شهدا پرداخت نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر