پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: بیش از یک‌هزار و 700 شناور در استان بوشهر ساماندهی شدند.به گزارش فکرشهر، قلندر لشکری در نشست بررسی مشکلات صیادان در ارتباط با شناورهای ساماندهی نشده اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که باید با جدیت دنبال شود، وضعیت ساماندهی شناورها است.وی با اشاره به وجود مرزهای طولانی ساحلی در استان بوشهر خاطرنشان ساخت: دریا و دریانوردی و صید و صیادی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر است که بیش از دو هزار و 100 شناور در استان بوشهر فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۰۰۶
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: بیش از یک‌هزار و 700 شناور در استان بوشهر ساماندهی شدند.

به گزارش فکرشهر، قلندر لشکری در نشست بررسی مشکلات صیادان در ارتباط با شناورهای ساماندهی نشده اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که باید با جدیت دنبال شود، وضعیت ساماندهی شناورها است.

وی با اشاره به وجود مرزهای طولانی ساحلی در استان بوشهر خاطرنشان ساخت: دریا و دریانوردی و صید و صیادی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر است که بیش از دو هزار و 100 شناور در استان بوشهر فعالیت دارند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به اینکه در استان بوشهر تاکنون 318 شناور ساماندهی نشده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر  بیش از یک‌هزار و 700 شناور در استان بوشهر ساماندهی شدند.

ساماندهی 205 قایق تفریحی در استان بوشهر

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد شناورهای ساماندهی نشده مربوط به شهرستان دیلم است که در این شهرستان تا کنون 48 لنج و 259 قایق ساماندهی نشده موجود است.

لشکری یکی از مهمترین اهداف در ساماندهی شناورها را مشخص شدن متولی اصلی شناورها عنوان کرد و ادامه داد: نبود تجهیزات مورد نیاز در بندر ریگ باعث شده تا صیادان این بندر نتوانند دفترچه تردد خود را تمدید کنند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از ساماندهی 205 قایق تفریحی در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: طرح ساماندهی شناورها برای همه انواع شناورها از جمله لنج‌ها، قایق‌های صیادی و تفریحی و . . . انجام می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر