پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بازارچه خیریه محصولات مددجویان کمیته امداد در بوشهر افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: راه اندازی نمایشگاه های متعدد برای معرفی تولیدات و توانمندی های مددجویان در قالب طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی بسیار مفید و ارزشمند است.آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بهترین کمک به مددجویان برای توانمندسازی آنان راه اندازی بازارچه و یا نمایشگاه دایمی برای ارایه تولیدات آنان است.
کد خبر: ۴۰۰۸
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: همزمان با تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بازارچه خیریه محصولات مددجویان کمیته امداد در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: راه اندازی نمایشگاه های متعدد برای معرفی تولیدات و توانمندی های مددجویان در قالب طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی بسیار مفید و ارزشمند است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بهترین کمک به مددجویان برای توانمندسازی آنان راه اندازی بازارچه و یا نمایشگاه دایمی برای ارایه تولیدات آنان است.

وی اظهار کرد: برای رونق کار مددجویان کمیته امداد ارایه آموزش های مختلف با هدف مهارت افزایی آنان و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی ضروری است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: این افراد تولیداتی دارند ولی چون فضایی برای عرضه ندارند توان فروش محصولات خود را ندارند.

وی گفت: با توجه به این که کار باعث پویایی و نشاط جامعه می شود باید با حمایت از توانمندی های مددجویان کمیته امداد زمینه خودکفایی و استقلال آنان را فراهم کرد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: کمیته امداد در تلاش است که در قالب نمایشگاه و بازارچه خیریه کمیته امداد مختصری از عملکرد و توانمندی های مددجویان این نهاد را به نمایش بگذارد.

فرید محبی افزود: نبود جایگاه مشخص و ثابت برای ارایه محصولات مددجویان کمیته امداد یکی از مشکلات مهم این بخش است که امیدواریم با همکاری مسوولان استان برای حمایت از مددجویان این فرصت در استان به وجود آید.

وی اظهار کرد: با توجه به این که 60درصد از 32هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و بیشتر این افراد با استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی مشغول به کارهستند راه اندازی محلی برای ارایه محصولات این افراد ضروری است.

محبی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا 22 رمضان ادامه دارد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر