چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به مناسبت هفته ی تامین اجتماعی مطرح شد:
فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: برای ایجاد دو کارگزاری در شهرستان های دشتستان و گناوه و یک کارگزاری دیگر در شهرستان بوشهر نیز درخواست داده ایم تا از این طریق بتوانیم ...
کد خبر: ۴۰۱۳
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه ی بازدید از بیمارستان مهر برازجان گفت: یکی از برنامه های مهم ما در بخش بیمه در استان بوشهر، راه اندازی شعب اقماری در سطح شهرستان دیلم و در بندر امام حسن و در شهرستان عسلویه و شعبه ی نخل تقی می باشد.

به گزارش فکرشهر، عبدالمجید رازه با آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و تبریک هفته ی تامین اجتماعی، افزود: بعد از 50 سال مجوز راه اندازی هیات های تشخیص مطالبات در سطح استان را گرفته ایم که انشاالله در هفته ی تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن دریافت لیست های پرداخت بیمه اظهار داشت: از این به بعد کارفرمایان می توانند با دریافت لیست بیمه ای پرسنل خود، از راه دور و به صورت غیر حضوری به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.

رازه از امکان تقسیط حق بیمه ی واحدهای ساختمانی نیز خبر داد و گفت: آن دسته از مالکین واحدهای ساختمانی که توان پرداخت حق بیمه را ندارند می توانند ماهیانه و در قالب تقسیط حق بیمه ها را پرداخت نمایند.

[[{"fid":"2907","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":508,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

وی ایجاد کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های عسلویه، کنگان و بوشهر را از دیگر اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف جلوگیری و گسترش واحدهای اجرایی سازمان در سطح استان و واگذاری بخشی از امور سازمان به بخش خصوصی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: برای ایجاد دو کارگزاری در شهرستان های دشتستان و گناوه و یک کارگزاری دیگر در شهرستان بوشهر نیز درخواست داده ایم تا از این طریق بتوانیم امور مراجعین را تسریع و تسهیل نماییم.

رازه افزود: رویکرد ما در سطح استان، تلاش در جهت ارتقای سطح خدمات، تسریع و تسهیل خدمات و ایجاد رضایتمندی در بین همه ی مخاطبین می باشد که انشاالله با همکاری همه ی مسئولین و مشارکت بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازماندگان، بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر